«Положення про студентські наукові гуртки у Хмельницькому національному університеті»
ПЛАН РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА «MODERN MARKETYNG»НА 2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
СКЛАД СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА «MODERN MARKETYNG»
Наталія Лопатнікова та Тетяна Волянська прийняли участь у «Студентській битві»
Наталія Лопатнікова та Тетяна Волянська – учасниці наукового гуртка «MODERN MARKETYNG», прийняли участь у інтелектуальному турнірі «Студентська битва».
Марія Сурник долучилась до зустрічі з керівництвом Міністерства освіти і науки України
Марія Сурник, учасниця наукового гуртка «MODERN MARKETYNG», студентка групи МР-24-3, голова студентського самоврядування факультету економіки і управління взяла участь у зустрічі з очільниками Міністерства освіти і науки України
Марія Сурник серед учасників молодіжного хакатону «Відкритий Уряд»
Студентка групи МР-24-3, учасниця наукового гуртка «Modern marketyng», Марія Сурник взяла участь у молодіжному хакатоні «Відкритий Уряд».
14 червня 2024 року відбулась фінальна зустріч бізнес-марафону «Бізнес в сучасному Е-КОМЕРС», в якій взяли участь учасники студентського наукового гуртка «MODERN MARKETYNG».
11 червня 2024 року у рамках Інтелектуального міксу була проведена VII Всеукраїнська науково-практичні конференція студентів та молодих вчених «Маркетинг очима молоді», в якій взяли участь студенти спеціальності Маркетинг – учасники студентського наукового гуртка «MODERN MARKETYNG».
Учасники студентського гуртка «MODERN MARKETYNG» взяли участь у «Битві брендів»
29 травня у рамках відзначення Міжнародного дня маркетингу відбулися змагання «Битва брендів» серед студентів 1 курсу спеціальності 075 Маркетинг.
Студентка 2 курсу спеціальності 075 «Маркетинг», учасниця студентського гуртка «MODERN MARKETYNG» Олександра Джуглій, під керівництвом к.е.н., доцента, завідувача кафедри маркетингу Ірини Закрижевської, підготувала наукову роботу на тему: «Формування маркетингової стратегії підприємства на засадах використання імерсивних технологій», результати якої були впроваджені у діяльність ТОВ «Літма», м. Хмельницький.
Участь здобувачів вищої освіти у вебінарі «Про брендинг та його важливість»
2 квітня 2024 року здобувачі вищої освіти кафедри маркетингу – члени студентського наукового гуртка «MODERN MARKETYNG» долучилися до вебінару «Про брендинг та його важливість».
Участь здобувачів вищої освіти у роботі платформи «НАУКОВІ ДИСКУСІЇ ТА ТРЕНІНГИ SOFT SKILLS»
26 березня 2024 р. здобувачі вищої освіти – члени студентського наукового гуртка «Modern marketyng» прийняли участь у роботі платформи «НАУКОВІ ДИСКУСІЇ ТА ТРЕНІНГИ SOFT SKILLS».
Весняний сейшен від кафедри маркетингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця (березень 2024 р.)
15 березня 2024 року члени студентського наукового гуртка «Modern marketyng» взяли участь у заході, що відбувся в рамках весняного сейшену «Трамплін для успіху: нестандартний креатив в маркетингу та дизайні».
29 лютого 2024 року в рамках діяльності студентського наукового гуртка «Modern marketyng» було проведено онлайн засідання за темою: «Підготовка статті до публікації у фаховому науковому виданні».
Засідання студентського наукового гуртка «MODERN MARKETYNG (січень 2024 р.)
26 січня 2024 року доцентом кафедри маркетингу Валентиною Літинською проведено чергове засідання студентського наукового гуртка «MODERN MARKETYNG», яке проходило в он-лайн режимі у форматі ZOOM-конференції.
Участь здобувачів вищої освіти у вебінарах на платформі Sendpuls (грудень 2023 р.)
Протягом грудня 2023 року здобувачі вищої освіти – члени студентського наукового гуртка «MODERN MARKETYNG»: Каріна ОЛІЙНИК, Аміна ЯБЛОНСЬКА, Анна ТУРИН, Тарас ЖУК, Анастасія МАРТИНОВА, Тетяна ГРИНЕВИЧ, Дмитро БУНЬО, Вікторія ВАНАТ, Віталій ЖИГАЛЬСЬКИЙ, Роман КАЛЮЖНИЙ приймали активну участь у низці вебінарів та конференцій: «Як вирости від фрилансу в маркетингу до власної агенції», «Email-маркетинг та чат-боти: робити самому чи аутсорсити», «Email-маркетинг та чат-боти: робити самому чи аутсорсити».
20-21 грудня 2023 року кафедрою маркетингу Хмельницького національного університету проведено XVIІІ Міжнародна науково-практична конференцію «Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів».
Участь у ХІ Регіональному он-лайн конкурсі студентських рекламних проєктів (листопад 2023 р.)
20.11.2023 року відбулося урочисте оголошення результатів регіонального он-лайн конкурсу рекламних проєктів. Серед учасників конкурсу були члени студентського наукового гуртка «MODERN MARKETYNG»: Тетяна ГРИНЕВИЧ, Анна ТУРИН, Вікторія ВАНАТ, Евеліна ДУХІНА, Яна ПЛОЦІДИМ. Переможцями в різних номінаціях стали: Тетяна ГРИНЕВИЧ, Анна ТУРИН та Евеліна ДУХІНА.
План роботи гуртка на 2023-2024 н.р.
План роботи гуртка на ІІ семестр 2022-2023 н.р.
Засідання наукового гуртка II семестр 2022-2023 н.р.
Підсумкове засідання гуртка І семестр 2022-2023 н.р.