Зміцнення інтеграційних зав’язків між країнами світу призвело до прискорення проникнення міжнародного аспекту у всі складові освіти і науки.

В розрізі цього, інтернаціоналізація перетворилася на один із основних напрямів розвитку вищої освіти.

Інтернаціоналізація вищої освіти – це динамічний процес, який перебуває під постійним впливом міжнародного середовища, яке формує її зміст, мету, завдання та перспективи розвитку.

Співпраця Хмельницького національного університету, факультету економіки і управління та кафедри маркетингу з навчальними закладами та установами зарубіжних країн має за основу пріоритет національних інтересів, розвиток освітнього та наукового потенціалу, постійну взаємовигідну співпрацю, участь у різноманітних грантових програмах, заключення договорів із зарубіжними юридичними та фізичними особами в розрізі навчання студентів та підготовки наукових кадрів.

В розрізі цього, проректором з міжнародних питань, Катериною Скибою у тандемі з тренером Галиною Процик, начальником НДЧ Оксаною Захаркевич та начальником Центру післядипломної освіти Тетяною Косянчук було розроблено програму тренінгу «Internationalisation Booster» для завідувачів кафедр та деканів Хмельницького наіонального університету задля активізації інтернаціоналізації. 

Основне завдання тренінгу «Internationalisation Booster» – надихнути учасників та вмотивувати їх до реалізації стратегії інтернаціоналізації у Хмельницькому національному університеті, а також вказати на переваги участі у різних видах інтернаціоналізації.

Учасники тренінгу ознайомилися із Стратегією інтернаціоналізації ХНУ на 2022-2025 рр., на основі якої було розроблено:

План інтернаціоналізації кафедри маркетингу на 1 півріччя 2023 р.

 Про результати виконання плану буде прозвітовано в червні-липні 2023 р. на засіданні Вченої ради факультету економіки та управління та Хмельницького національного університету.