МАРКЕТИНГ – ПІДҐРУНТЯ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ!

Маркетолог – це економіст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової, комунікативної політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства
Маркетологи можуть працювати на підприємствах усіх форм власності різного профілю, у проєктних організаціях, консультативних і дослідницьких центрах, наукових та освітніх закладах
Фахівці з маркетингу займають верхні позиції на ринку праці і є одними з найвище оплачуваних. За версією журналу
, маркетингові аналітики є другими за популярністю після розробників програмного комп’ютерного забезпечення
Hard skills маркетолога:
- Знання маркетингових основ
- Аналітичні навички
- Вміння проводити презентації
- Креативність – вміння бачити актуальні тренди, адаптувати та впроваджувати в контент
- Самоорганізованість та вміння визначати пріоритети завдань
Soft scills маркетолога:
- Розвинуті комунікативні навички
- Розуміння психології споживачів
- Творче мислення
- Відкритість до нових знань та готовність сприймати зворотний зв’язок
- Організованість та самодисципліна
СТУДЕНТИ І КУРСУ ПРО МОТИВИ ВСТУПУ В ХНУ ТА НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГ
Бажаємо вам зробити правильний вибір і чекаємо на кафедрі маркетингу у Хмельницькому національному університеті!