МАРКЕТИНГ – ПІДҐРУНТЯ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ!

Маркетолог – це економіст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової, комунікативної політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства

Маркетологи можуть працювати на підприємствах усіх форм власності різного профілю, у проєктних організаціях, консультативних і дослідницьких центрах, наукових та освітніх закладах

Фахівці з маркетингу займають верхні позиції на ринку праці і є одними з найвище оплачуваних. За версією журналу , маркетингові аналітики є другими за популярністю після розробників програмного комп’ютерного забезпечення

Hard skills маркетолога:

  • Знання маркетингових основ
  • Аналітичні навички
  • Вміння проводити презентації
  • Креативність – вміння бачити актуальні тренди, адаптувати та впроваджувати в контент
  • Самоорганізованість та вміння визначати пріоритети завдань

Soft scills маркетолога:

  • Розвинуті комунікативні навички
  • Розуміння психології споживачів
  • Творче мислення
  • Відкритість до нових знань та готовність сприймати зворотний зв’язок
  • Організованість та самодисципліна

СТУДЕНТИ І КУРСУ ПРО МОТИВИ ВСТУПУ В ХНУ ТА НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГ

Бажаємо вам зробити правильний вибір і чекаємо на кафедрі маркетингу у Хмельницькому національному університеті!