✔️Маркетолог – це управлінець, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової, комунікативної політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства.

✔️Маркетологи можуть працювати на підприємствах усіх форм власності різного профілю, у проєктних організаціях, консультативних і дослідницьких центрах, наукових та освітніх закладах.

✔️Фахівці з маркетингу є одними з найвище оплачуваних. За версією журналу “The Economist”, маркетингові аналітики є другими за популярністю після розробників програмного комп’ютерного забезпечення.

🔹Знання маркетингових основ

🔹Аналітичні навички

🔹Вміння проводити презентації

🔹Креативність – вміння бачити актуальні тренди, адаптувати та впроваджувати в контент

🔹Вміння визначати пріоритети завдань

🔸Розвинуті комунікативні навички

🔸Розуміння психології споживачів

🔸Творче мислення

🔸Відкритість до нових знань та готовність сприймати зворотний зв’язок

🔸Організованість та самодисципліна

🔘Таргетолог, трафік-менеджер

🔘Маркетолог-аналітик

🔘Контент-менеджер

🔘Торговий представник з маркетингу

🔘Менеджер із закупівлі реклами

🔘Керівник відділу Digital marketing

🔘Лід-менеджер, спеціаліст рекламного відділу

🔘Менеджер по роботі з клієнтами в соціальних мережах

🔘Тім лід емейл-маркетингу

🔘Інтернет-маркетолог

🔘Івент-менеджер

🔘SEO-, SMM-спеціаліст, контент-мейкер (Telegram, TikTok, Instagram)

🔘Ведучий на Live-stream (TikTok) Stories-maker

🔘Фандрайзер

🔘Промоутер

🔘Супервайзер

🔘Креативний копірайтер 

🔘Мерчендайзер 

🔘PPC-спеціаліст

🔘PR-менеджер 

🔘Affiliate-менеджер

🔘Brand manager


СТУДЕНТИ ПРО МОТИВИ ВСТУПУ В ХНУ ТА НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГ


Бажаємо вам зробити правильний вибір і чекаємо на кафедрі маркетингу у

Хмельницькому національному університеті!