Протягом грудня 2023 року здобувачі вищої освіти – члени студентського наукового гуртка «MODERN MARKETYNG»приймали активну участь у низці вебінарів та конференцій: «Як вирости від фрилансу в маркетингу до власної агенції», «Еmail-маркетинг та чат-боти: робити самому чи аутсорсити», «Email-маркетинг та чат-боти: робити самому чи аутсорсити» та XVIІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів».

Дізнатись більше…

 7 грудня 2023 року відбувся вебінар «Як вирости від фрилансу в маркетингу до власної агенції». Спікер даного вебінару: Максим Возненко, підприємець, власник агенції Fish Digital.

На вебінарі дізналися про: складові роботи агенції Fish Digital та з чого почати; шлях Максими з успіхами та факапами; калькулятор для декомпозиції бізнес-моделі та приклад комерційної пропозиції.

14 грудня 2023 року відбувся вебінар на тему: «Email-маркетинг та чат-боти: робити самому чи аутсорсити». Експерт: Наталія Яровінська, керівник відділу Customer Success в SendPulse.

Тези доповіді:

– як отримати необхідний результат без допомоги спеціалістів;

– чим можуть бути корисні фрілансери та агентства;

– як взаємодіяти з підрядниками, щоб отримати максимальний результат для вашого бізнесу.

19 грудня 2023 року відбулась онлайн-конференція «Бізнес-стратегія 2024».

Програма конференції передбачала наступні доповіді:

  • Онлайн комунікація в 2024 для реалізації Вашої бізнес-стратегії.
                   Євген Шевченко, засновник digital-агенції UAMASTER.
  • SMM для бізнесів і формування стратегій в умовах нестабільності в Україні.

Олена Сергієнко, SMM-стратегиня, креаторка, лекторка.

  • Вічнозелене джерело контенту: створення ідей контенту на базі цінностей експерта чи компанії.

Анна Мельничук, EdTech маркетолог, амбасадор SendPulse.

  • Бізнес-процеси агенції, які дають результат!
                    Михайло Клячко, підприємець, маркетолог, засновник mnews agency.
  • Гейміфікація в маркетингу: як залучати та утримувати аудиторію за допомогою ігор.

Світлана Фурса, Head of Retention Marketing Department агенції Promodo.

Стартапи без інвестора. Реальні приклади.
               Аніка Куліковська, засновниця та експертка агенції діджітал-продажів POLUBYMO.

Доповіді усіх спікерів були дуже цікавими та корисними.