Зміцнення інтеграційних зав’язків між країнами світу призвело до прискорення проникнення міжнародного аспекту у всі складові освіти і науки.
Саме тому, інтернаціоналізація перетворилася на один із основних напрямів розвитку вищої освіти.
Інтернаціоналізація вищої освіти – це динамічний процес, який перебуває під постійним впливом міжнародного середовища, яке формує її зміст, мету, завдання та перспективи розвитку.
Стратегія інтернаціоналізації Хмельницького національного університету, факультету економіки і управління та кафедри маркетингу передбачає співпрацю з навчальними закладами та установами зарубіжних країн має за основу пріоритет національних інтересів, розвиток освітнього та наукового потенціалу, постійну взаємовигідну співпрацю, участь у різноманітних грантових програмах, заключення договорів із зарубіжними юридичними та фізичними особами в розрізі навчання студентів та підготовки наукових кадрів.
На основі Стратегії інтернаціоналізації ХНУ на 2022-2025 рр. розроблено:
План інтернаціоналізації кафедри маркетингу
Результати поетапного виконання плану: