Битва брендів на кафедрі маркетингу

4 червня 2025 року на кафедрі маркетингу Хмельницького національного університету відбулася «Битва брендів» – підсумковий захід для студентів першого курсу.



Завідувач кафедри маркетингу Ірина Закрижевська відкрила подію, підкресливши, що «Битва брендів» – це можливість продемонструвати результати наполегливої праці студентів протягом першого року навчання. Вона наголосила:

«Цей захід — це не лише презентація проєктів, а й свідчення того, що майбутні фахівці вже заклали фундамент розуміння сутності маркетингу».

🔥 Студенти-першокурсники довели, що здобули серйозні знання та навички, які вже сьогодні можна застосовувати в реальних умовах бізнесу.

💡 Аналізували бренди за такими критеріями:
▪️ Актуальність і позиціонування бренду
▪️ Цільова аудиторія та маркетингова стратегія
▪️ Використання ШІ в комунікаціях
▪️ Tone of voice у соціальних мережах
▪️ Корпоративна соціальна відповідальність і співпраця з інфлюенсерами
▪️ SWOT-аналіз


У межах заходу було проведено глибокий аналіз таких брендів


KLR Bus, команда:

◽Катерина Драгунова

◽Юлія Ковальчук

◽Марія Сурник

◽Єлизавета Крутих

Презентація 🔽


Презентація 🔽

McDonald’s, команда:

◽Тетяна Волянська

◽Наталія Лопатнікова

◽Вікторія Лесик

◽Ліана Кузьменкова

◽Поліна Мальована


Solmar, команда:

◽Діана Паюк

◽Альона Кондратюк

◽Даша Алексійчук

◽Віталіна Чорна

Презентація 🔽


Презентація 🔽

St.Brand, команда:

◽Юліана Поліщук

◽Анна Бегеба

◽Олександр Ружицький

◽Едуард Думік


Veronica, команда:

◽Ананьїна Євгенія

◽Микола Ситар

◽Артем Кондратюк

◽Діма Подпонаровський

Презентація 🔽

Презентаційний відеоролик 🔽

Процес зйомок 😂😁🤣


Презентації студентів оцінювало високопрофесійне журі:
✔️ Віра Бірюкова – власниця PR-агенції
✔️ Юрій Поліщук – керівник Хмельницького філіалу ТОВ «Вартіс»
✔️ Тетяна Бакун – маркетолог компанії KLR Bus
✔️ Ярослав Грушецький – начальник дільниці у відділі технологій та виробництва McDonald’s
✔️ Віталій Карпенко – декан факультету економіки і управління ХНУ


📈 Презентації вразили глибиною аналізу, сучасністю підходів і доречністю висновків.

Результати змагань:

1 місце – Veronica 🎆

2 місце – McDonald’s 🎇

3 місце – Solmar

номінація «ЗАЛІЗНА ЛОГІКА» – St.brand 🎉

номінація «КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД» – KLR 🎊

🔗 Студенти кафедри маркетингу вже сьогодні впевнено крокують до професійного майбутнього.

Усі фото з івенту можна проглянути у фотогалереї на сайті кафедри маркетингу.