4 червня 2025 року на кафедрі маркетингу Хмельницького національного університету відбулася «Битва брендів» – підсумковий захід для студентів першого курсу.




Завідувач кафедри маркетингу Ірина Закрижевська відкрила подію, підкресливши, що «Битва брендів» – це можливість продемонструвати результати наполегливої праці студентів протягом першого року навчання. Вона наголосила:
«Цей захід — це не лише презентація проєктів, а й свідчення того, що майбутні фахівці вже заклали фундамент розуміння сутності маркетингу».

🔥 Студенти-першокурсники довели, що здобули серйозні знання та навички, які вже сьогодні можна застосовувати в реальних умовах бізнесу.
💡 Аналізували бренди за такими критеріями:
▪️ Актуальність і позиціонування бренду
▪️ Цільова аудиторія та маркетингова стратегія
▪️ Використання ШІ в комунікаціях
▪️ Tone of voice у соціальних мережах
▪️ Корпоративна соціальна відповідальність і співпраця з інфлюенсерами
▪️ SWOT-аналіз
У межах заходу було проведено глибокий аналіз таких брендів


McDonald’s, команда:
◽Тетяна Волянська
◽Наталія Лопатнікова
◽Вікторія Лесик
◽Ліана Кузьменкова
◽Поліна Мальована






Veronica, команда:
◽Ананьїна Євгенія
◽Микола Ситар
◽Артем Кондратюк
◽Діма Подпонаровський


Презентаційний відеоролик 🔽
Процес зйомок 😂😁🤣
Презентації студентів оцінювало високопрофесійне журі:
✔️ Віра Бірюкова – власниця PR-агенції
✔️ Юрій Поліщук – керівник Хмельницького філіалу ТОВ «Вартіс»
✔️ Тетяна Бакун – маркетолог компанії KLR Bus
✔️ Ярослав Грушецький – начальник дільниці у відділі технологій та виробництва McDonald’s
✔️ Віталій Карпенко – декан факультету економіки і управління ХНУ


📈 Презентації вразили глибиною аналізу, сучасністю підходів і доречністю висновків.
Результати змагань:
1 місце – Veronica 🎆


2 місце – McDonald’s 🎇


3 місце – Solmar ✨


номінація «ЗАЛІЗНА ЛОГІКА» – St.brand 🎉


номінація «КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД» – KLR 🎊


🔗 Студенти кафедри маркетингу вже сьогодні впевнено крокують до професійного майбутнього.

Усі фото з івенту можна проглянути у фотогалереї на сайті кафедри маркетингу.