Забезпечення інтерактивних методів в умовах змішаного навчання

Дискусії навколо якості освіти тривають
27.05.2021
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХНУ залучилася до дискусійної платформи
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Захід проводиться під егідою
Української асоціації розвитку менеджменту та бізнес-освіти УАРМБО
На платформі
Західноукраїнського національного університету
У заході взяли участь 150 учасників з 50 ЗВО  України
Спікери:
Момот В. Є. “Ефективність довіри при змішаному та дистанційному викладанні”, д.е.н., проф., Університет імені Альфреда Нобеля
Наливайко О.О. “Цифрова культура викладача” к.п.н.,.доцент, Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Овсянюк-Берданіна О.Ф. “Імплементація інтерактивних методів у траєкторію навчання студентів галузі знань “Управління та адміністрування”” к.е.н., доцент, Західноукраїнського національного університету
В дискусії  також взяла участь
Ковальчук Світлана “Школа менторства та інновацій Alumni””
Дискусія абсолютно в контексті проєкту, який був започаткованим #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу
у березні 2020 р.
#НеформальнаОсвітаМаркетологівПідприємців
Головний меседж:
-поєднання дистанційної та очної освіти задля досягнення ефекту синергії в донесенні сучасних інноваційних знань здобувачам вищої освіти
Окрема подяка директору УАРМБО
Гороховій Людмилі Петрівні
Навчаємося самі – навчаємо студентів – формуємо сучасну фахову бізнес-еліту