Як студенти-маркетологи здобували навички з формування особистого бренду

🔘В межах вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз та основи копірайтингу», студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» виконували індивідуальне завдання «Формування особистого бренду».

🔘Студенти об’єдналися в групи по 4 особи та розробили план формування особистого бренду один одного. Родзинка завдання полягала в тому, щоб в результаті формування особистого бренду відчувалася кореляція з професійною діяльністю кожного із них, навіть якщо така діяльність на даний момент часу трішки нафантазована.

🔘При виконанні індивідуального завдання було дотримано принципів студентоцентризму, викладачем Закрижевською І.В. було визначено основні напрями роботи, кожен «PR-менеджер» обирав найоптимальніший спосіб формування особистого бренду свого «клієнта».

🔹PR-менеджер Діденко Дмитро 👇

🔹PR-менеджер Храпун Інна 👇

🔹PR-менеджер Духіна Евеліна 👇

🔹PR-менеджер Юркова Єлизавета 👇

🔹PR-менеджер Плоцідим Яна 👇

🔹PR-менеджер Манзюк Софія 👇

🔹PR-менеджер Оганісян Сюзанна 👇

🔹PR-менеджер Федонюк Орест 👇

🔹PR-менеджер Моложнікова Олександра 👇

🔹PR-менеджер Кравчук Анастасія 👇

🔹PR-менеджер Мірецька Зоряна 👇

🔹PR-менеджер Савенко Єлизавета 👇

🔹PR-менеджер Іщук Владислав 👇

🔹PR-менеджер Костянтин Морозов 👇

🔹PR-менеджер Колесник Софія 👇

🔹PR-менеджер Жук Максим 👇

🔹PR-менеджер Михайлюк Ангеліна 👇

🔹PR-менеджер Тріщ Олександр 👇

🔹PR-менеджер Кух Максим 👇

🔹PR-менеджер Гуменюк Даша 👇

🔹PR-менеджер Зелінський Денис 👇

🔘Студенти отримали або підсили такі вміння та навички:

🔹роботи в команді;

🔹комунікаційні навички;

🔹навички копірайтингу;

🔹оформлення презентацій;

🔹ораторські навички.

Усі студенти проявили креативність та індивідуальний підхід при виконанні завдання.