В межах вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз та основи копірайтингу», студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» виконували індивідуальне завдання «Формування особистого бренду».
Студенти об’єдналися в групи по 4 особи та розробили план формування особистого бренду один одного. Родзинка завдання полягала в тому, щоб в результаті формування особистого бренду відчувалася кореляція з професійною діяльністю кожного із них, навіть якщо така діяльність на даний момент часу трішки нафантазована.
При виконанні індивідуального завдання було дотримано принципів студентоцентризму, викладачем Закрижевською І.В. було визначено основні напрями роботи, кожен «PR-менеджер» обирав найоптимальніший спосіб формування особистого бренду свого «клієнта».
PR-менеджер Діденко Дмитро


PR-менеджер Храпун Інна


PR-менеджер Духіна Евеліна



PR-менеджер Юркова Єлизавета


PR-менеджер Плоцідим Яна


PR-менеджер Манзюк Софія


PR-менеджер Оганісян Сюзанна


PR-менеджер Федонюк Орест


PR-менеджер Моложнікова Олександра
PR-менеджер Кравчук Анастасія


PR-менеджер Мірецька Зоряна



PR-менеджер Савенко Єлизавета


PR-менеджер Іщук Владислав


PR-менеджер Костянтин Морозов


PR-менеджер Колесник Софія


PR-менеджер Жук Максим


PR-менеджер Михайлюк Ангеліна
PR-менеджер Тріщ Олександр


PR-менеджер Кух Максим


PR-менеджер Гуменюк Даша


PR-менеджер Зелінський Денис


Студенти отримали або підсили такі вміння та навички:
роботи в команді;
комунікаційні навички;
навички копірайтингу;
оформлення презентацій;
ораторські навички.











Усі студенти проявили креативність та індивідуальний підхід при виконанні завдання.