16.12.2021 відбулося пленарне засідання
XVI Міжнародної науково-практичної конференції
Конференція проходить під егідою МОН України, організатором виступає Кафедра Маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ за підтримки Української асоціації маркетингу.
В цей раз пленарне засідання конференції відбувалося в онлайн-режимі, що дозволило об’єднати понад 70 учасників зі всіх регіонів України та зарубіжжя (загальна кількість учасників перевищила 160 осіб)


З привітаннями до учасників конференції звернулися:



Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
Katedra Marketingu na Wydziale Zarządzania, який наголосив на тривалій співпраці з кафедрою та УАМ і перспективах розвитку міжнародного співробітництва.





Шкода, що до відкриття конференції, за незалежними від них обставинами, не змогли приєднатися беззмінний Голова її організаційного комітету – професор
Зичимо їм та їх близьким здоров’я і найскоршого вирішення питань та подолання проблем


Загалом на пленарному засіданні з доповідями на надзвичайно цікаву, актуальну та важливу тематику виступив 21 спікер.
Всі вони зазначені в Програмі конференції!
Організаторам конференції вдалося витримати баланс між теоретико-науковою і практичною складовими конференції.
Кожна з презентованих доповідей може претендувати на самостійну дискусію!!!
Дякуємо:

* * *

* * *

Ларіна Я.М. Ярослава Ларина (КНЕУ імені Вадима Гетьмана)
* * *

Окландер М.А. (Одеський національний політехнічний університет, Віцепрезидент ВГО УАМ)
* * *

Мальчик М. В. (НУ водного господарства та природокористування, м.Рівне)
* * *

Лядський І.К. (ТОВ “Останній бастіон”, м.Полтава)
* * *

Танасійчук А.М. (Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ)
* * *

Давліканова Олена (Фонд імені Ф. Еберта в Україні)
* * *

Сагайдак М.П. (КНЕУ імені Вадима Гетьмана)
* * *

Ольга Мороз (молодіжна рада при Хмельницькій Обласній Державній Адміністрації)
* * *

Касян С.Я. (НТУ “Дніпровська політехніка”)
* * *
Буднікевич І.М. (Чернівецький НУ імені Юрія Федьковича)

Оксана Голубовська (OM OMD GROUP)
* * *

Роман Ужва (Digital agents IMREV, м. Хмельницький)
* * *

Гавенко Михайло (ПП “Культтовари – Вінниця”)
* * *

Шапоренко Олена (Комітет Органічного маркетингу УАМ)
* * *

Окландер Ігор (Міжнародний інститут маркетингу, Одеса)
* * *

Файвішенко Д. С. (Київський національний торговельно-економічний університет)
* * *
Головними тезами конференції стали:
В цей раз пленарне засідання конференції відбувалося в онлайн-режимі, що дозволило об’єднати понад 70 учасників зі всіх регіонів України та зарубіжжя (загальна кількість учасників перевищила 160 осіб)





Дякуємо всім учасникам конференції та ВГО Українська Асоціація Маркетингу.