Власний бренд і напрями його монетизації

Ця тема розглядалася на майстер-класі, до якого долучилися здобувачі вищої освіти
075 Маркетинг та 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика)
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництва
Спікер у доступній формі надала інформацію щодо формування власного бренду і міксування його складових
Також розглядалися питання позиціювання та монетизації
Головний месендж  – кожний з нас володіє цінністю і наш успіх залежить від того, наскільки ми її усвідомлюємо.
Ще раз пересвідчилися в тому, що знань багато не буває, а світ перебуває у стані турбулентності!
За таких умов виграти може лише той, хто зможе не лише адаптуватися до змін, але і бути їх ініціатором!
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництва
Навчаємося самі – навчаємо студентів!