Vl Всеукраїнський конкурс дипломних робіт з МАРКЕТИНГУ 

30.06.2022 відбулося підведення підсумків 

Проведення конкурсу було під загрозою через військові дії, які призвели до повної або часткової руйнації та вимушеного переміщення значної кількості ЗВО

Проте, маркетологи України не здаються і знаходять можливість комунікувати і заохочувати здобувачів вищої освіти до творчої співпраці

Конкурс проходив на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ, під егідою Міністерства освіти і науки України, за сприяння Української Асоціації Маркетингу 

У конкурсі взяли участь представники 26 провідних ЗВО України 

На розгляд журі подано 134 роботи:

45 – за РВО “Бакалавр”

89 – за РВО “Магістр”

Згідно до умов конкурсу, переможцями визнано

Журі конкурсу засвідчує високий фаховий рівень виконання робіт майбутніми маркетологами, актуальність і практичну спрямованість кваліфікаційних робіт, а також оприлюднення їх результатів.

Організатори в обличчі проректора з наукової роботи Хмельницького національного університету  – доктора технічних наук, професора Синюка Олега Миколайовичи Олег Синюк та завідувачки кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ – доктора економічних наук, професорки Ковальчук Світлани Володимирівни щиро дякують всім учасникам конкурсу, їх науковим керівникам та керівництву ЗВО, які знайшли можливість у ці непрості часи взяти участь у заході та гідно представити школи маркетингу України

Все буде Україна

Разом переможемо