30.06.2022 відбулося підведення підсумків
Vl Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт з МАРКЕТИНГУ
Проведення конкурсу було під загрозою через військові дії, які призвели до повної або часткової руйнації та вимушеного переміщення значної кількості ЗВО
Проте, маркетологи України не здаються і знаходять можливість комунікувати і заохочувати здобувачів вищої освіти до творчої співпраці
Конкурс проходив на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ, під егідою Міністерства освіти і науки України, за сприяння Української Асоціації Маркетингу
У конкурсі взяли участь представники 26 провідних ЗВО України
На розгляд журі подано 134 роботи:
45 – за РВО “Бакалавр”
89 – за РВО “Магістр”
Згідно до умов конкурсу, переможцями визнано
34 роботи за РВО “Магістр”
15 робіт за РВО “Бакалавр”
Журі конкурсу засвідчує високий фаховий рівень виконання робіт майбутніми маркетологами, актуальність і практичну спрямованість кваліфікаційних робіт, а також оприлюднення їх результатів.
Організатори в обличчі проректора з наукової роботи Хмельницького національного університету – доктора технічних наук, професора Синюка Олега Миколайовичи Олег Синюк та завідувачки кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ – доктора економічних наук, професорки Ковальчук Світлани Володимирівни щиро дякують всім учасникам конкурсу, їх науковим керівникам та керівництву ЗВО, які знайшли можливість у ці непрості часи взяти участь у заході та гідно представити школи маркетингу України
Все буде Україна
Разом переможемо