✔️10 квітня 2024 р. доценти кафедри маркетингу Зінаїда Андрушкевич та Валентина Літинська зі студентами спеціальності Маркетинг долучилися до вебінару «Перевірка: антифейковий тренінг від фактчекерів Ґвара Медіа».
👍Спікери: Назар Гламазда та Вікторія Горак – фактчекери Ґвара Медіа.
🔹На початку вебінару зазначено, що Ґвара Медіа – це проект, який орієнтований на масову українську аудиторію. Фактчекери Ґвара Медіа слідкують за поширенням новин в інфопросторі, що мають вплив на українське суспільство та спростовують дезінформацію, що впливає на широку аудиторію.
✔️Перший доповідач – Назар Гламазда охарактеризував існуючі види неправдивої інформації. Зазначив як визначити інформацію зі статусами «Фейк», «Бракує доказів».
🔸Також доповідачем були наведені правила, які допоможуть убезпечити себе від впливу дезінформації. Як зазначив Назар, за необхідності перевірити певну новину її можна надсилати до фактчеку-боту «Перевірка» на платформі Telegram/Viber та отримати відповідну консультацію.
✔️Другий доповідач – Вікторія Горак навела реальні приклади фейків розвінчаних фактчекерами Гвара медіа. Зокрема, про призов здобувачів вищої освіти факультету економіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, нагородження жінок, які викрили своїх чоловіків ухилянтів та інші.
👍Слухачі вебінару мали можливість самостійно спробувати перевірити наведену спікерами інформацію на її фейковість.
✔️У кінці вебінару присутні отримали запрошення долучатись до спільноти фактчекерів Ґвара Медіа.