Участь у тренінгу у рамках проєкту «3RSheLeader: Резильєнтність, Ресурсність, Результативність»

Завідувач кафедри маркетингу, Ірина Закрижевська взяла участь у серії тренінгів в межах міжнародного проєкту «3R SheLeader: Резильєнтність, Ресурсність, Результативність», який реалізується у партнерстві Хмельницького національного університету та Бангорського університету (Уельс, Велика Британія) за підтримки British Council.

Під час першого тренінгу, що відбувся 2 жовтня, учасниці працювали під керівництвом професійної тренерки пані Ніа Мічер (Бангорський університет). Тема зустрічі була присвячена розвитку емоційного інтелекту, самоусвідомлення та типології особистості за моделлю MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Важливою частиною тренінгу стала доповідь професорки Фей Шорт «Transactional Analysis for Leaders: Navigating Difficult Conversations», у якій вона наголосила на практичному значенні транзакційного аналізу для конструктивного вирішення професійних ситуацій.


9 жовтня відбувся другий тренінг, присвячений темі «Результативність (Resultfulness)» – досягненню значущих результатів через ефективне лідерство, усвідомленість і розвиток командної взаємодії. Під час заняття розглядалися класичні та сучасні моделі лідерства, зокрема Action-Centered Leadership Джона Адейра, The Leadership Challenge (Kouzes & Posner) та підхід Брене Браун «Dare to Lead», що акцентує увагу на довірі, цінностях та чесності у лідерській діяльності. Учасниці досліджували різні стилі лідерства за моделлю Деніела Ґоулмана та аналізували власні підходи до управління командами.


Завершальний, третій тренінг, який відбувся 16 жовтня, було присвячено темі «Резильєнтність (Resilience)» – здатності лідерок зберігати ефективність і внутрішню рівновагу в умовах змін. Сесію провела проректорка з науково-педагогічної роботи ХНУ Катерина Скиба, яка акцентувала увагу на важливості психологічної стійкості, підтримки команди та мотивації в часи викликів.


Усі учасниці працювали в групах, ділилися досвідом, виконували практичні завдання та створювали індивідуальні плани розвитку лідерської ефективності.

Програма «3R SheLeader» сприяла формуванню сучасного бачення жіночого лідерства у вищій освіті, яке ґрунтується на ресурсності, результативності та резильєнтності – якості, що поєднують самопізнання, ефективність і стійкість.