Участь маркетологів у вебінарі «Про брендинг та його важливість»

🎯 В рамках співпраці Хмельницького національного університету з Харківським національним економічним університетом імені Семена Кузнеця та Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника в продовження весняного сейшену «Трамплін для успіху: нешаблонний креатив в маркетингу та дизайні», 2 квітня 2024 року викладачі та студенти кафедри маркетингу ХНУ долучилися до вебінару «Про брендинг та його важливість». Спікером виступила 👏Марія Лешко (кафедра маркетингу і менеджменту ПНУ).

🔗Студенти кафедри маркетингу доєднувалися до вебінару через платформу zoom, а також через трансляцію в аудиторії.

📌Марія розглянула такі питання:

▪️що таке бренд;

▪️яка роль брендингу на ринку;

▪️які складові брендингу;

▪️які етапи брендингу;

▪️що таке «поганий» бренд.

🔝Окрім того, Марія продемонструвала свої власні проєкти, чим дуже зацікавила студентів.

👍Маркетологи ХНУ активно долучилися до дискусії, задавали запитання, цікавилися, які інструменти застосовує Марія у своїй роботі, чим надихається на творчу роботу.

Щиро дякуємо за запрошення д.е.н., проф. Людмилі Гриневич, д.е.н., проф. Івану Благуну, спікеру Марії Лешко, активним студентам кафедри маркетингу ХНУ!