Участь маркетологів у роботі МІЖНАРОДНОГО КРУГЛОГО СТОЛУ «Розвиток підприємництва в Україні та Польщі в умовах євроінтеграційних процесів та викликів, спричинених війною»

☑️23 листопада 2024 року відбулося засідання Міжнародного круглого столу здобувачів вищої освіти, присвячений Всесвітньому тижню підприємництва «Розвиток підприємництва в Україні та Польщі в умовах євроінтеграційних процесів та викликів, спричинених війною».

✔️Організаторами виступили:

▫️Хмельницька обласна рада;

▫️Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова;

▫️Akademią handlową nauk stosowanych (Академія економіки в Радомі);

▫️Хмельницький національний університет.

☑️Студенти 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» Аміна Яблонська, Катерина Галушко, Оксана Борбуцька, Бойко Ярослав в рамках вивчення дисциплін «Зовнішньо-економічна діяльність в професійній сфері» та «Міжнародний маркетинг» долучилися до засідання.



✔️Студенти написали відгуки по завершенню заходу:

🔲Яблонська Аміна, МР-21-2

Щодо зустрічі, було цікаво послухати інформацію усіх доповідачів щодо перспективи співпраці України та Польщі в майбутньому. Особливо цікаво було послухати про економічну співпрацю двох країн та використання спільних ринкових переваг.

🔲Оксана Борбуцька, МР-21-2

Конференція справила позитивне враження завдяки актуальності тем. Була виствітлена важлива тема «Розвиток підприємництва в умовах військових дій та пріоритетні напрями повоєнного відновлення України». Дізналась про успішні урядові ініціативи, такі як програма грантів єРобота. Держава інвестувала 9.3 млрд грн на підтримку підприємництва через гранти на відкриття або розвиток бізнесу в рамках урядового проекту єРобота. За два роки роботи гранти отримали 19,6 тис. підприємців. Майже половину цієї суми субсидіанти фактично повернули до бюджету за рахунок сплачених податків та зборів. Також було цікаво дізнатись про культурні відмінності між Польщею та Україною, які суттєво впливають на формування бізнес-середовища та підходи до підприємницької діяльності. Польська культура вирізняється формалізованістю та ієрархічністю, тоді як в Україні, особливо після війни, зростає гнучкість і швидкість прийняття рішень.

🔲Галушко Катерина, МР-21-2

Сьогодні на заході дізналася більше про стартапи та інновації співпраці Польщі та України, де розглядали розвиток спільної інноваційної інфраструктури (спільні технопарки, які будуть розташовані в прикордонних регіонах обох країн). Також дізналась про те, що в Польщі розвинена інфраструктура підтримки стартапів (венчурні фонди та акселератори) які допомагають їм швидше розвиватись. Саме StartUp Hub створений для допомоги українським стартапам вийти на польський та європейські ринки.

Участь у міжнародних заходах сприяє підвищенню професійного статусу та компетенцій здобувачів вищої освіти. Це також дозволяє маркетологам бути в курсі останніх трендів і технологій, які використовуються на міжнародному ринку.