Тренінг з копірайтингу: “Копірайтинг на усі випадки життя”

Чудова новина!
Чергова зустріч в межах проєкту #НеформальнаОсвітаМаркетологівПідприємців
за підтримки #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу
Сьогодні з нами працював Игорь Лядский
08.04.2021  тренінг з копірайтингу!
Тема — Копірайтинг на усі випадки життя
З маркетинговою спільнотою науковців, студентами маркетологами, фінансистами, підприємцями в межах дисципліни “Паблік рілейшнз” працював діючий маркетолог.
Спікер: Лядський Ігор, кандидат с / г наук (генетик), магістр маркетингу, копірайтер і журналіст з 15 річним досвідом роботи (публікації є в світових журналах, таких як Playboy, XXL, EGO), автор блогу про саморозвиток, 4 роки в посаді директора по маркетингу, 3 роки прес-секретар обласної партійної організації.
В процесі зустрічі учасники отримали інформацію стосовно того:
Хто може бути копірайтером
Чим відрізняються копірайтер, письменник, журналіст та рерайтер
Де можуть знадобитися знання копірайтера
Для кого пишуть копірайтери
Що таке унікальність тексту
Як використовувати STOP-слова
Що таке “тошнота” тексту
Як застосовувати ключі
LSI – копірайтинг
В заході взяли участь близько 70 слухачів з Дніпра, Івано-Франківська, Харкова, Київа, Полтави, Кременчука, Хмельницького, Житомира, Луцька
Дякуємо учасникам за зацікавленість!!!
Зустріч проходила у вигляді дискусії.
Учасники тренінгу отримали цікаві ідеї щодо створення і просування оригінальних текстів
Дякуємо спікеру і сподіваємося на нові зустрічі!
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництва
Навчаємося самі – навчаємо студентів!

Матеріали тренингу