Стрім “Комунікація в умовах війни”

Вечір 9 червня став непересічним завдяки участі у стрімі 

«Комунікація в умовах війни»

Організувала стрім наша випускниця – Алла Кострубська, яка більшості наших здобувачів та маркетинговій спільноті відома за вебінарами з Інтернет-маркетингу, а бізнес-спільноті – як співзасновник маркетингового агентства “TheKasta”

Наші захисники мужньо наближають день перемоги А креативна індустрія активно підтримує їх в тилу 

Метою проведення стріму, окрім ознайомлення із сучасними маркетинговими технологіями є

зібрати 200 тисяч гривень на авто та інші потреби для ЗСУ! 

«Комунікація в умовах війни» — гаряча тема для обговорення, тому на стрім були запрошені 4-и топові спікери:

Віктор Локотков – співзасновник школи маркетингу LVL80

Олег Томін – креативний директор BART and FINK, саме він створював ролики для таких відомих українських компаній як Comfy, Prom.ua.

Анна Мазур – CEO Happy Monday, ресурс, що допомагає знаходити роботу українцям навіть під час війни

Марина Батуринець – власниця практичної школи комунікацій Bazilik та медіа про комунікації Bazilik Media

модератор – Алла Кострубська – CEO маркетингової агенції TheKasta

Про що ми дізналися на стрімі:

✅️ як адаптуватись бізнесу до сьогодення та змінювати стратегію маркетингу та реклами

✅️ як шукати роботу креативникам, які вимоги висуваються до креативної галузі під час війни та на що потрібно орієнтуватись українцям шукаючи роботу закордоном

✅️ як функціонує зараз креативна індустрія, як змінюються завдання та меседжи

✅️ як змінювати комунікацію під час війни на прикладі Bazilik Media

В процесі стріму ми отримали круту інформацію та спромоглися допомоги нашим бійцям🇺🇦

Додатковими “плюшками” на стрімі стали розіграші:

✅️за найбільший внесок учаснику було презентовано прапор України з автографами наших захисників з передової

✅️серед усіх донатів, більших за1000 грн, проведено розіграш картини, що намалювала Ірина, чиї родичі зараз на фронті

✅️також серед учасників відбувся розіграш 3-х культових марок

Дякуємо всім учасникам і цікавим спікерам!

#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХНУ 

пишається своїми випускниками

Разом до перемоги