БАКАЛАВРІАТ
➡️➡️➡️
Протягом 4-х курсів навчання ти вивчатимеш увесь комплекс дисциплін та пройдеш практичну підготовку, що дозволить сформувати твої маркетингові скіли
1 КУРС
Ти зробиш перші кроки в розумінні основ університетського життя. Ти отримаєш загальні економічні, юридичні, математичні та інформаційні скіли
Дисципліни
Правознавство
Університетська освіта та академічна доброчесність
Політична економія та громадянське суспільство
Економічна інформатика
Вища та прикладна математика
Іноземна мова
Ти поглибиш свої скіли в інформаційному середовищі, зрозумієш як формувати свій “особистий бренд”, візьмеш участь у “Битві брендів”
Дисципліни
Інформаційні технології в бізнесі
Комп’ютерна практика
Паблік рилейшнз та основи копірайтингу
Макро- та мікроекономіка
Статистика
Філософія
Іноземна мова
2 КУРС
Основний акцент на вивченні маркетингової науки та її сучасних складових – “Цифрового маркетингу” та “SMM” – Social Media Marketing. Після закінчення 2 курсу ти матимеш базові знання і навики для роботи у фрілансі
Маркетинг (оволодіння професійною термінологією)
Економіка підприємства
Економіко-математичні
методи та моделі
Основи наукових досліджень
Вибіркові дисципліни (3)
Маркетинг (вивчення основних складових сучасного маркетингу)
Цифровий маркетинг (вивчення сучасних маркетингових digital-інструментів)
Бухгалтерський облік та
оподаткування
SMM практика (вивчення усіх аспектів роботи в соціальних мережах від запуску до масштабування)
Вибіркові дисципліни (3)
3 КУРС
Ти отримаєш практичні навички проведення маркетингових досліджень, зрозумієш поведінку сучасного “примхливого” споживача, зрозумієш особливості маркетингу у сфері послуг та поглибиш розуміння маркетингу у товарній політиці
Маркетингові дослідження
Курсова робота з маркетингових досліджень
Маркетинг послуг
Економіка праці й
соціально-трудові відносини
Соціально-економічні
основи формування якості
Вибіркові дисципліни (3)
Поведінка споживача
Маркетинг послуг
Маркетингова товарна
політика
Фінанси і банківська справа
Вибіркові дисципліни (2)
4 КУРС
Основний акцент на завершенні формування комплексних скілів сучасного маркетолога – міжнародний ринок, B2B ринок, цінова політика, маркетингові комунікації та маркетингова логістика
Бакалаврська практика та комплексна курсова робота – це практичний інструментарій щодо твого вміння формувати маркетингові плани
Міжнародний маркетинг
Оцінювання ризиків при
прийнятті управлінських
рішень
В2В маркетинг
Маркетингове
ціноутворення
Вибіркові дисципліни (2)
Маркетингові комунікації
Маркетингова логістика
Менеджмент
Комплексна курсова робота
з маркетингу
Бакалаврська практика (на провідних маркетингових підприємствах та агенціях)
Вибіркові дисципліни (2)
ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
Кожен студент може на свій розсуд обрати 15 вибіркових дисциплін і посилити свої скіли у сфері дизайну, мерчандайзингу, досліджень, закупівель, розвитку своєї кар’єри в маркетингу або будь-які інші скіли – спорт, іноземні мови, комп’ютерні технології, Web-дизайн/програмування тощо…
АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН
На атестаційний екзамен винесені ключові дисципліни підготовки бакалавра-маркетолога: маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення, маркетингова логістика та маркетингові комунікації
🎊 ДИПЛОМ БАКАЛАВРА