БАКАЛАВРАТ
➡️➡️➡️
Протягом 4-х курсів навчання ти вивчатимеш увесь комплекс дисциплін та пройдеш практичну підготовку, що дозволить сформувати твої маркетингові скіли
🍀 – нові або оновлені дисципліни
1 КУРС
Ти зробиш перші кроки в розумінні основ університетського життя. Ти отримаєш загальні економічні, юридичні, мовні, математичні та інформаційні скіли
Дисципліни
Університетська освіта та академічна доброчесність
🍀 Культура українського мовлення та професійного спілкування
Правознавство
Політична економія та громадянське суспільство
Економічна інформатика
Вища та прикладна математика
Іноземна мова
Ти оволодієш професійною термінологією маркетингу, зрозумієш як формувати свій “особистий бренд”, візьмеш участь у “Битві брендів”
Дисципліни
Маркетинг (оволодіння професійною термінологією)
🍀 Практика з основ презентації та візуалізації маркетингової інформації
Паблік рилейшнз та основи копірайтингу
Макро- та мікроекономіка
Статистика
Філософія
Іноземна мова
2 КУРС
Основний акцент на вивченні маркетингової науки та її сучасних складових – “Цифрового маркетингу” , “SMM” – Social Media Marketing та Штучного інтелекту. Після закінчення 2 курсу ти матимеш базові знання і навики для роботи у фрілансі
Маркетинг (вивчення основних складових сучасного маркетингу)
🍀 Базова загальновійськова підготовка / Основи патріотичної, психологічної підготовки та першої домедичної допомоги
Економіка підприємства
Економіко-математичні
методи та моделі
Вибіркові дисципліни (3)
🍀 Штучний інтелект та креатив в маркетингу
Цифровий маркетинг (вивчення сучасних маркетингових digital-інструментів)
Бухгалтерський облік та
оподаткування
SMM практика (вивчення усіх аспектів роботи в соціальних мережах від запуску до масштабування)
Вибіркові дисципліни (3)
3 КУРС
Ти отримаєш практичні навички проведення маркетингових досліджень, зрозумієш поведінку сучасного “примхливого” споживача, зрозумієш особливості маркетингу у сфері послуг та поглибиш розуміння маркетингу у товарній політиці
Маркетингові дослідження
🍀 Концептуальні основи маркетингу послуг
Поведінка споживача
Економіка праці й
соціально-трудові відносини
Вибіркові дисципліни (3)
🍀 Галузевий маркетинг послуг
Маркетингова товарна політика
Маркетингове ціноутворення
Фінанси і банківська справа
Вибіркові дисципліни (2)
4 КУРС
Основний акцент на завершенні формування комплексних скілів сучасного маркетолога – міжнародний ринок, B2B ринок, цінова політика, маркетингові комунікації та маркетингова логістика
Бакалаврська практика та комплексна курсова робота – це практичний інструментарій щодо твого вміння формувати маркетингові плани
🍀 Практика і технологія продажів
В2В маркетинг
Маркетингова логістика
Маркетингові комунікації
Вибіркові дисципліни (2)
Міжнародний маркетинг
Маркетингова аналітика
Менеджмент
🍀 Комплексна курсова робота із провадження маркетингової діяльності
Бакалаврська практика (на провідних маркетингових підприємствах та агенціях)
Вибіркові дисципліни (2)
ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
Кожен студент може на свій розсуд обрати 15 вибіркових дисциплін і посилити свої скіли у сфері дизайну, мерчандайзингу, досліджень, закупівель, розвитку своєї кар’єри в маркетингу, трейдингу біржовими товарами і криптовалютами або будь-які інші скіли – спорт, іноземні мови, комп’ютерні технології, Web-дизайн/програмування тощо…
АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН
На атестаційний екзамен винесені ключові дисципліни підготовки бакалавра-маркетолога: маркетинг, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення, маркетингова логістика та маркетингові комунікації
🎊 ДИПЛОМ БАКАЛАВРА