📌В рамках вивчення освітньої компоненти «Інноваційний маркетинг» здобувачем другого (магістерського) рівня Бай Хе – студентом з Китаю, було виконане креативне завдання щодо формування базових принципів маркетингової діяльності туристичних підприємств в контексті інноваційного підходу.
📌Бай Хе настільки вдало зрозумів сутність інноваційного маркетингу та сформував базові принципи, що під керівництвом к.е.н., доцента Віталія Карпенка, його напрацювання вдалось узагальнити та опублікувати у збірнику наукових праць в рамках наукової конференції (Bai He Basic principles of marketing activities by tourist companies: innovative context / Bai He, Karpenko V. // The collection of abstracts XІV International scientific and practical conference «Solving Scientific Problems Using Innovative Concepts», March 13-15, 2024, Copenhagen. – P. 79-81 (Denmark).
Бажаємо подальших успіхів!