Продовжуємо співпрацю зі стейкхолдерами

В продовж місяця тривав конкурс серед студентів 1-го курсу спеціальності 075 Маркетинг #КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХНУ
Конкурс започаткувала Інна Несторишена, засновниця креативних проєктів #смачнафлористика та #lepuff  Подія проходила в межах дисципліни “Основи підприємництва” (викладач: д.е.н, професор Орлов О.О.)
За умовами конкурсу необхідно було розробити логотип та слоган для бренду #lepuff (м’які крісла)
Перемогла ідея
запропонована студенткою групи МР-21-1 – Тетяною Прокопчук
✅Будь креативним разом з нами!✅, – а отже перемагай!
Ось так відреагувала на цю подію переможниця:
“Коли я брала участь у конкурсі, то в мене було чотири ідеї, але виграла одна, в яку було закладено меседж, що пуфи не мають чіткої форми. Участь була цікавою та перемога для мене була несподіванкою”.
Приємно, коли співпраця зі стейкхолдерами має такі позитивні наслідки – переможницю чекає креативний пуф