✔️З метою посилення співпраці між наукою та бізнесом та забезпечення інтеграції академічної освіти та практичного досвіду через спільні дослідження, проєкти та стажування для студентів в реальному бізнесі, створено філію кафедри маркетингу на ТОВ «Хіларі Косметікс».

📌Співпраця кафедри із ТОВ «Хіларі Косметікс» триває не один рік. Результатом якої є:

▫️укладання госп-договірної теми,

▫️участь директора ТОВ «Хіларі Косметікс» Вадима Пилипчука як члена журі Регіонального конкурсу реклами,

▫️ТОВ «Хіларі Косметікс» є спонсором у проведенні Регіонального конкурсу реклами,

▫️ТОВ «Хіларі Косметікс» є базою переддипломної практики.

✔️Закономірно, що виникла ідея поглиблення співпраці.

🟢Влітку 2024 року, ректор ХНУ Сергій Матюх, декан ФЕУ Віталій Карпенко та завідувач кафедри маркетингу Ірина Закрижевська відвідали ТОВ «Хіларі Косметікс» з метою підписання пакету документів щодо створення філії кафедри. Засновники Вадим Пилипчук та Павло Алейник гостинно провели екскурсію по новому офісу компанії.

Сподіваємося на спільні розробки нових маркетингових стратегій і підходів, які можуть бути апробовані на платформі ТОВ «Хіларі Косметікс».


🟠12 вересня 2024 року, під час візиту на ТОВ «Хіларі Косметікс», студенти-маркетологи разом із директором Центру маркетингових ініціатив Зінаїдою Андрушкевич, викладачами кафедри маркетингу Валентиною Бобровник та Анжелікою Слободянюк ознайомилися із особливостями роботи відділів маркетингу та збуту ТОВ «Хіларі Косметікс».

🟢Дякуємо директору ТОВ «Хіларі Косметікс», Вадиму Пилипчуку за екскурсію по офісу та пізнавальну лекцію про омнікальність маркетингових технологій, які використовують на підприємстві.

 🔘 Впевнені, що співпраця з ТОВ «Хіларі Косметікс» надасть студентам кафедри маркетингу доступ до передових технологій та практик компанії, що дозволить їм здобути прикладні знання та навички, які відповідають актуальним вимогам ринку праці, підвищить престиж кафедри, адже створення філії на базі відомої компанії підвищує репутацію навчального закладу, а також дає можливість налагодити співпрацю з іншими компаніями та галузевими організаціями.