PR як засіб комунікацій з громадськістю, владою, інвесторами!!!

17.03.2021 черговий тренінг!
З маркетологами, фінансистами, підприємцями в межах дисципліни “Паблік рілейшнз” працював діючий маркетолог.
Лядський Ігор, кандидат с / г наук (генетик), магістр маркетингу, копірайтер і журналіст з 15 річним досвідом роботи (публікації є в світових журналах, таких як Playboy, XXL, EGO), автор блогу про саморозвиток, 4 роки в посаді директора по маркетингу, 3 роки прес-секретар обласної партійної організації.
Тема тренінгу – Особливості побудови маркетингових комунікації з метою підвищення лояльності до бренду при мінімальних капіталовкладеннях. Розглядаємо в контексті PR (інформування громадськості), GR (діалог з владою) і IR (підхід до інвесторів).
Серед тих, кому вже проводив тренінги – співробітнікі та волонтери українського представництва МІЖНАРОДНОГО товариства з прав людини (IGFM), працівники виробничого підприємства ТОВ “Укрмотор”, студенти та магістранти Полтавського державного аграрного університету, низка других освітніх закладів та підприємств.
В заході взяли участь понад 50 здобувачів вищої освіти.
Зустріч проходила у вигляді діалогу.
В процесі жвавої дискусії студенти ознайомилися з відмінностями PR-діяльності у сферах роботи з громадськістю, владою та інвесторами.
Студенти отримали цікаві ідеї щодо створення і просування власного бренду.
Дякуємо спікеру і сподіваємося на нові зустрічі!
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництва
Навчаємося самі – навчаємо студентів!