🔘Маркетолог – це управлінець, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової, комунікативної політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства.
🔘Маркетологи можуть працювати на підприємствах усіх форм власності різного профілю, у проєктних організаціях, консультативних і дослідницьких центрах, наукових та освітніх закладах.
🔘Фахівці з маркетингу є одними з найвище оплачуваних. За версією журналу “The Economist”, маркетингові аналітики є другими за популярністю після розробників програмного комп’ютерного забезпечення.
Hard skills маркетолога
🔹Знання маркетингових основ
🔹Аналітичні навички
🔹Вміння проводити презентації
🔹Креативність – вміння бачити актуальні тренди, адаптувати та впроваджувати в контент
🔹Вміння визначати пріоритети завдань
Soft skills маркетолога
🔸Розвинуті комунікативні навички
🔸Розуміння психології споживачів
🔸Творче мислення
🔸Відкритість до нових знань та готовність сприймати зворотний зв’язок
🔸Організованість та самодисципліна
Потреба у фахівцях сфери маркетингу
🔘Таргетолог, трафік-менеджер
🔘Маркетолог-аналітик
🔘Контент-менеджер
🔘Торговий представник з маркетингу
🔘Менеджер із закупівлі реклами
🔘Керівник відділу Digital marketing
🔘Лід-менеджер, спеціаліст рекламного відділу
🔘Менеджер по роботі з клієнтами в соціальних мережах
🔘Тім лід емейл-маркетингу
🔘Інтернет-маркетолог
🔘Івент-менеджер
🔘SEO-, SMM-спеціаліст, контент-мейкер (Telegram, TikTok, Instagram)
🔘Ведучий на Live-stream (TikTok) Stories-maker
🔘Фандрайзер
🔘Промоутер
🔘Супервайзер
🔘Креативний копірайтер
🔘Мерчендайзер
🔘PPC-спеціаліст
🔘PR-менеджер
🔘Affiliate-менеджер
🔘Brand manager
СТУДЕНТИ ПРО МОТИВИ ВСТУПУ В ХНУ ТА НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГ
Бажаємо вам зробити правильний вибір і чекаємо на кафедрі маркетингу у
Хмельницькому національному університеті!