✔️20 травня 2025 року керівник мережі салонів з продажу товарів декоративного освітлення, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності D5 Маркетинг Денис БОНДАРЕНКО (науковий керівник – к.е.н., доцент Світлана РЕШМІДІЛОВА) провів лекцію для студентів 4 курсу спеціальності «Маркетинг» згідно програми педагогічної практики. Заняття проведено з дисципліни «Маркетинг відносин». Лекція була присвячена темі Управління відносинами з клієнтами за допомогою CRM систем.


✔️Денис ознайомив студентів з напрямом своєї діяльності, продемонстрував продукцію з декоративного освітлення.


✔️На лекції спікер пояснив студентам зміст CRM систем, на практичному прикладі пояснив воронку продажів товарів декоративного освітлення в Instagram.






Шаблонний функціонал в бізнес акаунті Instagram дозволяє відслідковувати статуси замовлень, а також контролювати роботу менеджерів у воронці продажів СЛАЙД 11

✔️Денис зазначив, що воронка продажів є мотивуючим інструментом для залучення споживачів, а також дозволяє виявити причини відмови споживачів від купівлі товару на певному етапі.
Продаж товарів онлайн здійснюється в основному через Instagram, почали рекламувати продукцію через TikTok. Також спікер висвітлив питання інтеграції різних соціальних мереж в CRM систему – з сервісами IP телефонія; Макретплейси (розетка, prom); Вебсайт; лендінг; Месенджери (Viber, Telegram) Instagram, fecebook; SMS розсилка.
У висновках до наведених прикладів Денис акцентував увагу на недоліках, які існують в CRM системах та особливостях їх вибору для конретного виду діяльності.

Під час дискусії студенти порушували питання аналізу конкурентів, вибору соціальних мереж для інтеграції в CRM систему, підбору менеджерів для роботи з клієнтами.
Викладені на лекції практичні аспекти застосування CRM систем в управлінні вазаємовідносинами з клієнтами дозволили поглибити теортичні знання, фахові уміння та практичні навички студентів з дисципліни «Маркетинг відносин».
Дякуємо Денису за цікаву лекцію та сподіваємось на наступні зустрічі!