Педагогічна практика аспірантів. Лекція на тему «Маркетинг у галузі інформаційних технологій»

✔️19 травня 2025 року технічний директор ІТ-компанії Stfalcon, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності D5 Маркетинг Олександр ЗОЗУЛЯ (науковий керівник – д.е.н., професор Анатолій ТЕЛЬНОВ) провів лекцію для студентів 3 курсу спеціальності «Маркетинг» згідно програми педагогічної практики. Заняття проведено з дисципліни «Маркетинг послуг».



▪️На прикладі компанії Stfalcon Олександр окреслив основні особливості сервісної організації та її відмінності від продуктової.

▪️Ознайомив студентів з особливостями цифрового продукту та показав приклади продуктів, які компанія розробляє для своїх клієнтів.


✔️Олександр акцентував увагу на такому важливому аспекті, як канали пошуку клієнтів і талантів. Зокрема, продемонстрував клієнтів компанії та яким чином здійснюється пошук клієнтів. Стратегія компанії полягає у регулярному контенті, вибору правильних каналів пошуку клієнтів та вимірювання результатів.


✔️Спікер наголосив на ролі бренду у розвитку ІТ-компанії, взаємодії їз співробітниками як амбасадорами бренду, важливості відносин зі ЗМІ та громадськістю.


✔️На практичних прикладах Олександр пояснив:

▪️роль маркетингу у просуванні цифрових продуктів,

▪️як відбувається найм персоналу за допомогою маркетингу,

▪️які цифрові інструменти застосовуються в маркетинговій діяльності.


Підбиваючи підсумки, Олександр зазначив, що маркетинг – це не лише реклама, а й управління цінністю і довірою своїх клієнтів.

Під час обговорення студенти цікавились питаннями щодо методів взаємодії з клієнтами, особливостей роботи HR-маркетологів та відбору персоналу. На прикладі реалізованих проєктів Олександр дав вичерпні відповіді.


Викладені на лекції положення і практичні приклади щодо реалізації проєктів компанії дозволили сформувати у студентів професійні компетенції, необхідні для роботи у сфері маркетингу інформаційних послуг.