✔️23 квітня 2025 року, в рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг», здобувач PhD Євгеній Недєлін провів лекцію на тему «Стратегія виведення IT компанії на ринок через онлайн канали на прикладі IT компанії HOMIN.tech».


▪️Євгеній поділився реальним досвідом роботи в сучасній українській компанії, що діє як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку. Homin.tech – українська агенція, яка створює технічні рішення, комплексно допомага’ розв’язати проблеми бізнесу, а не просто складає сайти.


▪️Присутні дізналися про особливості комунікації з клієнтами з різних країн, платформи, через які здійснюється комунікація в Україні та за її межами, як формується потртет клієнта тощо.


▪️Особливо цінною частиною лекції стали реальні кейси з практики компанії.



Після лекції між слухачами та Євгенієм відбувся діалог, який, можливо, стане поштовхом для співпраці між здобувачами кафедри маркетингу.