📌З 25 по 26 квітня 2024 р. на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (ДУІТЗ) відбувся захист робіт фіналістів Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу.
✔️На конкурс було подано 120 наукових робіт із 40 найпотужніших ЗВО України та ЄС, зокрема з 12 ЗВО Києва, Харкова, Сум; 9 ЗВО Львова, Івано-Франківська, Луцька та Хмельницького; 6 ЗВО Одеси; 7 ЗВО Східної та Південної України; 6 ЗВО країн-членів ЄС та Республіки Казахстан.
🔘Олександра Джуглій, студентка 2 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» під керівництвом к.е.н., доцента, завідувача кафедри маркетингу Ірини Закрижевської підготувала наукову роботу на тему «Формування маркетингової стратегії підприємства на засадах використання імерсивних технологій». Результати наукових досліджень та практичні рекомендації впроваджено у діяльність ТОВ «Літма», м.Хмельницький.
✔️Олександра гідно захищала роботу 25 квітня, надаючи обґрунтовані відповіді на непрості запитання поважних професорів-членів конкурсної комісії.
✔️27 квітня відбулося оголошення переможців.
👍Олександра, за результатами захисту наукової роботи, отримала диплом 3 ступеня.
Щиро вітаємо Олександру та Ірину Василівну із досягнутим результатом.
Бажаємо подальших успіхів!