27 березня 2025 року відбулося фінальне розширене засідання кафедри маркетингу з метою обговорення освітніх програм першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти.

На засідання були присутні:
✔️представники академічної спільноти інших ЗВО:
▪️Олег Кузьмак, д-р екон. н., проф., проф. кафедри маркетингу Луцького національного технічного університету;
▪️Наталія Макаренко, д-р екон. н., проф., завідувач кафедри маркетингу та логістики Сумського національного аграрного університету;
▪️Жанна Жигалкевич, д-р екон. н., проф., проф. кафедри промислового маркетингу Київського політехнічного інституту ім. Ігоря Сікорського;
✔️Віталій Карпенко, декан факультету економіки і управління Хмельницького національного університету, канд. екон. н., доц., доц. кафедри маркетингу;
✔️Марія Сурник, голова студради факультету економіки і управління Хмельницького національного університету.




✔️представники бізнесу:
▪️Вадим Пилипчук, директор ТОВ «ХІЛАРІ КОСМЕТІКС», м. Хмельницький.
▪️Інна Климчук – головний операційний директор, head or targeting, таргетолог маркетингової агенції TheKasta, випускниця кафедри маркетингу 2011 р.


✔️гаранти, проєктні групи ОП, НПП кафедри маркетингу:
▪️Анатолій Тельнов, гарант ОП третього (освітньо-наукового) РВО, д-р, екон., наук, проф., проф. кафедри маркетингу;
▪️Ірина Закрижевська, гарант ОП другого (магістерського) РВО, канд. екон. н., доц., завідувач кафедри маркетингу;
▪️Зінаїда Андрушкевич, гарант ОП першого (бакалаврського) РВО, канд. екон. н., доц., доц. кафедри маркетингу;
▪️Валентина Бобровник, канд. екон. н., доц., доц. кафедри маркетингу;
▪️Руслан Бойко, канд. екон. н., доц., доц. кафедри маркетингу;
▪️Валентина Літинська, канд. екон. н., доц., доц. кафедри маркетингу;
▪️Світлана Решміділова, канд. екон. н., доц., доц. кафедри маркетингу;
▪️Віталій Нянько, канд. екон. н., доц., доц. кафедри маркетингу.
Гаранти представили свої ОП.
Зміни в ОП третього (освітньо-наукового) РВО стосуються профілю ОП, відповідно до змін шифрів галузі та спеціальності.
Зміни в ОП другого (магістерського) стосуються профілю ОП, відповідно до змін шифрів галузі та спеціальності, також була пропозиція замінити назву ОК «Методологія на організація наукових досліджень» на «Методологія та організація наукових досліджень в маркетингу». В процесі обговорення дійшли до висновку, що це звузить дану ОК, пропозицію не підтримали.


Суттєві пропозиції щодо змін ОП першого (бакалаврського) РВО надійшли протягом публічного обговорення, на основі яких гарант та проєктна група запропонували:
▪️внести зміни до профілю ОП;
▪️відкоригувати формулювання мети ОП;
▪️ввести УК та УПРН;
▪️вилучити з обов’язкового блоку ОК: «Основи наукових досліджень», «Соціально-економічні основи формування якості», «Інформаційні технології в бізнесі», «Маркетинг послуг», КР з ОК «Маркетингові дослідження»;
▪️запровадити до обов’язкового блоку ОК: «Штучний інтелект та креатив в маркетингу», «Маркетингова аналітика», «Практика та технологія продажів», «Концептуальні основи маркетингу послуг», «Галузевий маркетинг послуг»;
▪️відкориговати назву комплексної курсової роботи на практик з відповідними змінами змістовного наповнення.
Гарант ОП першого (бакалаврського) РВО, Зінаїда Андрушкевич продемонструвала пропозиції щодо змін.






✔️З пропозиціями щодо змін ОП першого (бакалаврського) РВО виступила голова студради ФЕУ Марія Сурник: ввести вибіркові ОК або наповнити існуючі ОК такими складовими як Performance Marketing, Product Marketing та Service Design, Product Marketing, Service Design, Marketplace Stimulation або український замінник бізнес-симуляції, використовувати практику реальних бізнес-кейсів, що надасть студентам простір для спроб та власних інсайтів через досвід роботи з реальними бізнес-завданнями, реалізувати міждисциплінарні проєкти, в межах ОК «Правознавство» надавати фокус на авторське право, використання ШІ та даних споживачів, а також інших юридичних аспектах маркетингу, що надасть студентам необхідні знання для роботи в рамках правового поля, сприяти участі в неформальній освіті, розширювати співпрацю із маркетинговими асоціаціями на рівні здобувачів вищої освіти, використовувати інтерактивні методи навчання та оцінювання.
Пропозиції Марії отримали підтримку від директора ТОВ «ХІЛАРІ КОСМЕТІКС» Вадима Пилипчука.
Протягом періоду, відведеного на публічне обговорення, проєктні групи ОП усіх рівнів збиралися на робочі наради.
21 лютого 2025 р.




12 березня 2025 р.




Дякуємо присутнім за підтримку ОП кафедри маркетингу та небайдужість в напрямку покращення якості вищої освіти.