Продуктивне завершення робочого тижня
18.02.2022 відбулася он-лайн зустріч кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ зі стейкхолдерами (випускниками, здобувачами вищої освіти, роботодавцями, колегами-науковцями), зацікавленими у підвищенні якості підготовки фахівців у Хмельницькому національному університеті за спеціальностями 075 Маркетинг та 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика)
Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ здійснює підготовку за 5 освітніми програмами з двох спеціальностей
✅Спеціальність 075 Маркетинг представлена
ОПП бакалавр – Гарант – Карпенко Віталій Леонідович
ОПП магістр – Гарант – Ковальчук Світлана Володимирівна
ОНП доктор філософії (акредитована у 2022 р.) – Гарант- Орлов Олівер Олексійович
✅Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність представлена
ОПП Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика (бакалавр) – Гарант – Дражниця Сергій Анатолійович
ОПП Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика (магістр) – Гарант – Тельнов Анатолій Сергійович Анатолій Тельнов
Програми проходять щорічне обговорення, які супроводжуються зустрічами здобувачів ВО та стейкхолдерами
У сьогоднішній зустрічі взяли участь:
🍀Лилик Ірина Вікторівна – Президент ВГО Українська Асоціація Маркетингу
🍀Федорченко Андрій Васильович – голова НМК з Маркетингу, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка, Київського національного університету імені Вадима Гетьмана
🍀Бєлякова Наталія Миколаївна – Президент Хмельницької торгово-промислової
🍀Кравчук Юрій Володимирович – директор ТОВ «ДрімСвіт»
🍀Стельмах Ігор Васильович – директор ТОВ «Гама Техніка»
🍀Карвовський Костянтин Едуардович – директор ТОВ ІКЛАВ
🍀Роман Ужва – директор рекламного агентства IMREV
🍀Алла Кострубська – співзасновник маркетингової агенції TheKasta, викладач курсу SMM в IT академії від Stfalcon
🍀Оксана Голубовська – PPC Specialist OM OMD GROUP
🍀Перевозова Ірина Володимирівна – завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ
🍀Танасійчук Альона Миколаївна – професор кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
🍀Нянько Віталій Миколайович – проректор Хмельницького університету економіки і підприємництва
В обговоренні також взяли участь:
🍀Лопатовський Віктор Григорович – проректор Хмельницького національного університету
🍀Бондаренко Микола Іванович – декан факультету економіки та управління Хмельницького національного університету
За підсумками зустрічі сформовано пул пропозицій, які стосуються удосконалення освітніх програм та навчального процесу, а саме:
☝Необхідність враховувати при підготовці здобувачів вищої освіти професійних стандартів
☝Застосовувати при викладанні фахових дисциплін сучасне програмне забезпечення та додатки (Google Adds, Facebook Adds, Data Studio тощо)
☝Запровадити як окрему дисципліну “Медіапланування”
☝Збільшити акцентуацію на практичну підготовку
☝Запровадити дисципліни “Інфлюенс-маркетинг”, “Маркетинговий консалтинг”, “Соціально-відповідальний маркетинг”, “Культура торгівлі”, “Наукова організація праці в торгівлі”, “Маркетинг у соціальних мережах”
☝Змінити підхід до викладання базових дисциплін за спеціальностями 075 та 076, запровадивши їх опанування починаючи з 1-го курсу
☝Внести зміни до ОП, базуючись на зміни, що відбулися у Класифікаторі професій
☝Здійснювати побудову ОП на основі системного підходу до формування компетенцій
☝Змінити структуру кваліфікаційного іспиту, додавши в них кейсову складову
☝Запровадити факультативні курс щодо підготовки до вступу в магістратуру тощо
При обговоренні зверталася увага на те, що перехід спеціальностей 075 Маркетинг і 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність в Інтернет-простір, потребує сучасної базової теоретичної і практичної підготовки☝
Дякуємо всім учасникам зустрічі за високу оцінку діяльності колективу кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ, а також за слушні пропозиції
Зустріч підтвердила, що гасло:
✅Навчаємося самі, навчаємо студентів, формуємо фахову бізнес-еліту!✅ – не втрачає актуальності у підготовці затребуваних маркетологів, торговельних підприємців і логістів