25.11.2021 одразу два воркшопи
✅lifecell digital academy✅
для членів #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу та
лекція на тему: ✅Digital marketing and Black Friday✅
зібрала аудиторію понад 200 осіб зі всіх регіонів України👍👍👍
Присутні викладачі як ЗВО, так і коледжів, де здійснюється підготовка здобувачів ВО за спеціальністю 075 Маркетинг
Сучасні підходи до Digital-marketing викладав супер-спікер Pavlo Bradulov
Зупинилися на елементах Digital-marketing таких як:
✅Email marketing
✅Content marketing
✅SEO…..
☝Також розглядалися питання щодо взаємодії з сайтом компанії, коли він не є новинним
☝Слухачі мали можливість на конкретних прикладах побачити можливість використання таких інструментів Google як Google trends
☝Яким чином цей інструментарій можна використовувати для таргетування і формування цільової аудиторії, а також для планування рекламних кампаній
☝Окремо розглядалася Digital-stories стосовно такої маркетингової події як Black Friday (Чорна п’ятниця)
☝Аудиторію зацікавила інформація щодо семантичного пошуку
☝В ході дискусії з’ясувалося, що в українського маркетингу є “незадіяні ресурси” у вигляді Cyber Monday та Дня холостяка (11.11)
⚡Аудиторія не хотіла відпускати спікера, а отже теми, що розглядаються є не лише цікавими, але і корисними
Цікаві заходи, які розраховані на наших здобувачів, а також можливість застосування сучасних Кейс-стаді і долучатися до маркетингових досліджень щодо діяльності мобільного оператора
Дякуємо за активність слухачам, а також спікеру від Lifecell – Pavlo Bradulov 👏👏👏