✔️Здобувачі третього (освітньо-наукового) РВО спеціальності «Маркетинг» спільно з закордонним науковцем прийняли участь у дослідженні проблем HR маркетингу в умовах емерджентної економіки.
🔹Йилмаз Токташ, доктор філософії з економіки, Університет Амасія, Туреччина
🔹Павло Алейник, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг», Хмельницький національний університет
🔹Денис Бондаренко, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг», Хмельницький національний університет
📌Науковий керівник здобувачів: доцент кафедри маркетингу Хмельницького національного університету – Світлана Решміділова.
🔺Результатом цих досліджень стала публікація «Системний підхід до функціональних особливостей формування HR маркетингу в емерджентній економіці» у фаховому журналі «Економічний аналіз» категорії Б:
Toktas, Y., Reshmidilova, S., Aleynyk, P., & Bondarenko, D. (2024). Systematic approach to the functional features of the formation of HR marketing in the emerging economy. Economic analysis, 34 (3), 122-132. DOI: https://doi.org/10.35774/econa2024.03.122
Бажаємо наукових здобутків авторам та сподіваємось на подальшу міжнародну співпрацю!