Маркетингова весна від Харкова до Рівного!!!

15.04.2021 відбулася ще одна подія у маркетинговій спільноті!
На базі Національного університету водного господарства та природокористування (м.Рівне)
відбулася X Міжнародна науково-практична конференція вчених, молодих науковців, аспірантів та студентів “Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції”
Студенти: Рясних Артур (гр.МР -17-1) та Огороднік Тетяна (гр.МРм-20-1) #КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХНУ
взяли участь у роботі секції №6
“Сучасні тренди маркетингу в умовах глобалізації”
Молоді науковці підіймали та обговорювали актуальні питання становлення маркетингу як в Україні, так і в глобальному аспектах:
Сучасні тенденції та тренди маркетингу
Проведення маркетингових досліджень
Діджиталізація маркетингової діяльності
Формування маркетингової екосистеми
Це лише незначний перелік питань, які підіймали у своїх доповідях дослідники!
Особливо приємно, що здобувачі вищої освіти показали свої навички у проведенні наукової дискусії!
Пишаємося нашою молоддю: цілеспрямованої, креативною, фаховою!
Дякуємо організаторам, особливо Мар’яні Василівні Мальчик Mariana Malchyk , а також всім учасникам  за атмосферність та свіжість поглядів!
Ось, як описала цю подію учасниця заходу від  нашої кафедри:
УРА!!!!!
І знову чергова зустріч вже у Рівному!
Приймає Національний університет водного господарства та природокористування
“Сучасні тренди маркетингу в умовах глобалізації”  X Міжнародної науково-практичної конференції вчених, молодих наукоивців, аспірантів та студентів
“Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції”.
Сьогодні на конференції були присутні студенти та викладачі з таких міст, як:  Хмельницький, Донецьк, Івано-Франківськ, Рівне, Прилуки, Вінниця….
Було чудовою нагодою спостерігати за студентами, які представляли свою кафедру та розкривали актуальність своїх тем, які стосуються сьогодення.
Кожен виступ був захоплюючим, цікавим та повчальним. Була можливість розкрити своє бачення та думку, та вислухати свої колег з приводу даної теми.
Були розкриті головні питання даного семінару, такі як:
 діджиталізація освітніх послуг під час дистанційного навчання: переваги та недоліки;
 маркетингові комунікації у просуванні бренду;
 розвиток туризму під час карантину: які місця доцільно відвідати;
 використання CRM-системи на підприємстві;
 застосування Інтернет-технологій в банківській сфері;
 які стратегії доцільно використовувати на підприємстві;
 що таке лідогенерація та яка її роль на сучасному підприємстві.
В заході взяли участь близько 25 слухачів.
Зустріч проходила у вигляді дискусії. Після кожного виступу, студенти та викладачі мали можливість задати питання своїм колегам.
Кожен слухач отримав бажану відповідь на дане запитання.
Кожен із присутніх мав можливість взяти для себе щось нове та цікаве. Дані теми конференції були розкрити настільки, ніби ти перебував на справжньому тренінгу.
Всі присутні отримали незабутню кількість емоцій, вражень, а саме головне знань.
Такі зустрічі навчають насамперед: цінувати дорогоцінний час, який ти недарма витрачаєш на різні зустрічі(конференції, семінари), тому що ти навчаєшся сам і можеш навчити іншого, також розвивати себе як особистість та індивідуальність, та висловлювати свою думку, щоб кожен зміг тебе почути і взяти щось для себе нове.
Також хочеться висловити подяку організатору Оксані Володимирівні Мартинюк за чудово організовану зустріч, і також усім присутнім студентам та їхнім наставникам, які мали змогу доєднатися, прийняти участь в дискусії, почути своїх колег та отримати безцінну інформацію.
Тому хочеться побажати ще більше таких креативних, цілеспрямованих студентів.
Побільше таких незабутніх зустрічей. Сподіваємося – у Хмельницькому національному університеті!
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХНУ
Навчаємося самі – навчаємо студентів!
Огороднік Тетяна, магістр маркетолог