Маркетинг і спорт

Привіт!

✔Мене звати Орест.

1️⃣Як професійний спортсмен, я живу спортом не лише в теорії, а й на практиці.

2️⃣Як студент – маркетолог знаю, що маркетинг – це не тільки про цифри, плани й аудиторії.

3️⃣Це ще й про драйв, адреналін, командну гру та великі перемоги.  


✔Я Ліза, люблю спорт в таких його проявах:

1️⃣Коли його гарно продають!

2️⃣Для мене кросівки – це не просто взуття, це історія.

3️⃣Бренд – це коли ти знаєш, чому заплатив, навіть якщо не добіг до спортзалу.


Саме тому ми запускаємо нову рубрику Маркетинг і Спорт.

Чому нас двоє?

Тому що….

Маркетинг без спорту – це реклама без емоцій.

Спорт без маркетингу – це перемога без фанатів.

Будемо говорити просто, чесно і з гумором про:

◽Брендинг, який качає більше, ніж тренажерка.

◽Спонсорів, що піднімають не тільки рівень команди, а й впізнаваність.

◽Рекламу, яка запалює стадіони.

◽Спортивні  клуби, які будують армії фанатів по всьому світу.

◽І спортсменів – як найпотужніші особистості, що стають сильнішим за саму гру.

Ця рубрика – про енергію, силу ідеї, дух суперництва і те, як маркетинг прокачує спорт на всіх рівнях.

До зустрічі на перетині маркетингу і спорту.