Marketing&Design. Лекція із професіоналами-практиками

✔️17 квітня 2023 р. в межах вивчення дисциплін «Діджитал-маркетинг», «Сучасні пакети прикладних програм для бізнесу», «Менеджмент он-лайн продаж», «Електронна торгівля» було проведено лекцію із залученням стейкголдерів:

🔹Оксана Голубовська, PPC-Specialist OM OMD GROUP, старший викладач кафедри маркетингу ХНУ,

🔸Анастасія Голуб, Web-Designer, Team Lead WEBMOZAIKA AGENCY

⠀✔️Досягнення синергії від освітнього процесу та порад стейкголдерів – 💪супер користь для студентів.

⠀✔️На лекції закцентувано увагу на:

⠀📌основних правилах створення банерів, розміщення тексту та поєднання кольорів

⠀📌вдалих та невдалих прикладах дизайну сайтів та банерів

⠀✔️Лектори вказали переваги роботи з програмою для роботи з креативами “Figma”

⠀✔️На конкретних прикладах спікери показали:

⠀▫️на що потрібно звернути увагу при розробці дизайну сайтів,

⠀▫️що потрібно знати маркетологу і яку інформацію надати дизайнеру для створення якісного дизайну, який забезпечить виконання маркетингових задач,

⠀✔️Проаналізували:

⠀▫️плюси та мінуси дизайну сайту кафедри маркетингу ХНУ

✔️Тема лекції надзвичайно актуальна, оскільки:

⠀▫️дизайн впливає на успішність маркетингових комунікацій на усіх етапах воронки продажів,

⠀▫️маркетинг та дизайн дуже взаємопов’язані між собою,

⠀▫️перший контакт потенційного клієнта відбувається саме з дизайном – вітрина, упаковка, банер, сайт,

⠀▫️якісний дизайн може додати цінності товару, а невдалий дизайн може зіпсувати враження про товар, послугу чи бренд

⠀👩‍🎓👨‍🎓Бакалаври та магістри щиро дякують спікерам за пізнавально-креативну лекцію та гарний настрій.

⠀Переглянути повне відео лекції можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tQJd4gjUXPc&t=590s