Lifecell digital academy – ми продовжуємо

3/4 вже подолано!
✅lifecell digital academy✅
для членів #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу
09.12.2021 відбувся воркшоп на тему:
✅CPC, SEO, ROI, CPT, CPI, CPM, CTR, CAC – what are the main KPIs?✅
На лекції були присутні 140 слухачів зі всіх регіонів України👍👍👍
Як і на попередніх воркшопах, присутні викладачі  із ЗВО і коледжів, де здійснюється підготовка здобувачів ВО за спеціальністю 075 Маркетинг
Сучасні підходи до Digital-marketing та web-аналітики у доступній формі викладав супер-спікер
Pavlo Bradulov
Зупинилися на інструментах та термінології Google-аналітики:
☝CPC (cost per click) — це сума, яку рекламодавець сплачує за клік за оголошенням, зроблений користувачем
☝CPM (Cost-Per-Mille) — ціна за тисячу показів, (Mille — лат. 1000) — це модель оплати реклами, за якої  вартість встановлюється за 1000 показів рекламного блоку, тобто показ банера рекламодавця одній тисячі відвідувачів
☝CPT (Cost per Thousand  або CPM, Cost per mille) – ціна за тисячу контактів — вартість 1000 контактів з аудиторією даного медіа
☝CTR (Рейтинг кліків або Клікабельність, англ. Click-through rate) — співвідношення кількості кліків на оголошення до кількості його показів. Вимірюється у відсотках. Використовується для виміру ефективності онлайн-реклами для певного вебсайту чи email-кампаній.
Формула розрахунку: CTR = (кількістт кліків / кількість показів) х 100 %. Наприклад, якщо рекламне оголошення було показано 100 разів, а клікнули лише один раз, то показник CTR дорівнюватиме 1 %.
☝САС — це customer acquisition cost, вартість залучення клієнта. Це сума, скільки коштує бізнесу один новий клієнт. Інша назва: user acquisition cost — вартість нового користувача…..
Також важливим елементом занять є безпосередня візуалізація та Digital-квест
Всі показники розглядалися на конкретних прикладах у порівнянні з компаніями-конкурентами
Слухачі ознайомилися з такими інструментами web аналітики як: similarweb та socialbakers
Цікаві заходи, які розраховані на наших здобувачів, а також можливість застосування сучасних  Кейс-стаді і долучатися до маркетингових досліджень щодо діяльності мобільного оператора
Дякуємо за активність слухачам, а також спікеру від Lifecell  – Pavlo Bradulov 👏👏👏