Конкурс студентських наукових робіт

Маркетингова весна буяє!
22.04.2021 спостерігався справжній розквіт маркетингових ідей в Університеті імені Альфреда Нобеля (Дніпро)!
Відбулася підсумкова науково-практична конференція
Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 Маркетинг!
Дуже цікаві роботи, креативні студенти, практичні розробки, можливість втілення ідей як у теорії, так і на практиці – головні ознаки цьогорічного конкурсу!
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХНУ
радо долучилася до цієї події:
Рясних Артур (ст.гр.МР-17-1) – призер конкурсу
та завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету: Ковальчук Світлана Володимирівна – член журі
Дякуємо за прийом, зацікавленість, організацію:
Холоду Сергію Борисовичу – ректору університету
Тараненко Ірині Всеволодівні – завідувачці кафедри Міжнародного маркетингу
Колективу кафедри Міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля
Галузевий конкурсній комісії
Здобувачам бажаємо знайти своє місце у бурхливому океані Маркетингу, реалізувати  ідеї, бути успішними і затребуваними!!!!