Карпенко Віталій Леонідович

кандидат економічних наук
доцент кафедри маркетингу Хмельницького національного університету
декан факультету економіки і управління
e-mail: karpenkov@khmnu.edu.ua
Наявність вищої освіти:
Наявність і рівень наукового ступеня та вченого звання:
2001-2004 рр. – навчання в аспірантурі Хмельницького національного університету за спеціальністю 08.06.01 – Економіка, організація і управління підприємствами.
Кандидат економічних наук з 2005 року.
Доцент кафедри маркетингу з 2011 року.
Досвід роботи:
Стаж науково-педагогічної роботи у закладах вищої освіти та наукових установах освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації – 19 років.
Науково-дослідна робота:
Співвиконавець держбюджетних науково-дослідних тем:
– 0115U000223 «Механізми підвищення якості та конкурентоспроможності людського потенціалу в системі забезпечення соціально-економічних ефектів інтеграції України до ЄС»;
– 0114U000272 «Процеси формування та моделювання стратегії і тактики управління фінансами суб’єктів господарювання»;
– 0117U001169 «Управління інноваціями у плануванні і маркетингу на засадах маржинального підходу»;
– 0118U000229 «Формування соціально-трудового потенціалу у підвищенні економічної безпеки та прискорення процесів євроінтеграції».
Підвищення кваліфікації:
Підвищення кваліфікації у неформальній освіті:
Он-лайн конференція «Бізнес-стратегія 2024», 2023 р.
Цикл тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY «Digital Marketing», грудень 2021 р. (30 год.)
Наукові та навчально-методичні публікації:
Автор та співавтор більше 100 публікацій наукового та понад 30 навчально-методичного характеру з яких близько 60 статей опублікованих у фахових виданнях, 2 навчальні посібники та 5 колективних монографій. Брав участь у більше ніж 60 науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях.
Список монографій (у т.ч. колективних) за останні 5 років
Список навчально-методичних публікацій за останні 5 років
Участь у конференціях та публікації апробаційного характеру
Участь у професійних та громадських об’єднаннях:
Член Української асоціації маркетингу (сертифікат № 303 від 15.11.2018 р.).
Член громадської організації «Об’єднання маркетологів України».
Нагороди:
Подяка Міністерства освіти і наки України (2024 р.)
Подяка Хмельницької обласної ради (2024 р.)
Грамота Хмельницької обласної ради (2024 р.)
Грамота Хмельницького національного цніверситету (2023 р.)
Трудова діяльність:
З 2005 року – викладач (доцент) кафедри маркетингу Хмельницького національного університету.
З 2006 року – участь у Міжнародному освітньому проєкті «Програма НАТО-Україна: перепідготовка та соціальна адаптація військовослужбовців»
2008-2010 рр. – відповідальний секретар приймальної комісії інституту економіки і управління Хмельницького національного університету.
2008-2013 рр. – заступник декана з виховної та навчальної роботи факультету бізнесу Хмельницького національного університету.
2014-2021 рр. – голова комітету Вільної профспілки працівників Хмельницького національного університету.
З 2021 року – експерт Національного Агентства із Забезпечення Якості Вищої Освіти
З 2022 року – декан факультету економіки і управління Хмельницького національного університету.
Навчальні дисципліни, що викладає:
«Інноваційний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент», «Маркетинг легкої промисловості», «Автотранспортний маркетинг»