Інтернет-місток побудовано

Приємно долучатися до заходів, які організовують друзі!
30.11.2021 викладачі та здобувачі #КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХНУ  взяли участь у лекції-диспуті
✅Інтернет-бізнес: сьогодення та перспективи розвитку✅
Захід організовано кафедрою підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ, завідувачка кафедри  – д.е.н., професор Ірина Перевозова
У заході взяли участь такі спікери, як:
🍀Юлія Беляк “Соціальні мережі як платформа для монетизації бренду”
🍀Дарія Перевозова  “Лайфхаки інтернет-аналітики”
🍀Андрій Фармуга “Типові помилки, які бізнес допускає в соцмережах: місцевий вимір”
🍀Ігор Сусляк “Автоматизація інтернет-магазинів”
🍀Ярема Попович (здобувач ВО) “Використання волокнистого матеріалу у машинній галузі: стартап чи фантазії авторів”
В процесі дискусії піднімалися питання щодо:
🍀Формування власного бренду і перспективності його просування у соціальних мережах
🍀Необхідності формування портрету споживача
🍀Визначення каналів розповсюдження інформації
🍀Ефективність таргетованої реклами
🍀Створення “дорожніх карт” для просування інформації
🍀Підвищення ролі веб аналітики у результативності бізнесу
🍀Етапності налаштування веб аналітики
🍀Формування стартап аналітики
🍀Автоматизації інтернет-магазинів
🍀Роботи у фрон- і бек-офісі
🍀Опрацювання інформації, отриманої за сайтом
🍀Монетизація реклами
🍀Побудови бізнес-процесів
🍀Специфіки роботи з CRM-систем з різними видами інтернет-магазинів
Матеріал викладався у доступній манері на конкретних прикладах, що забезпечило надзвичайну зацікавленість аудиторії, – 100% присутність
Лекція-диспут об’єднала на своїй платформі колег І здобувачів з Івано-Франківська, Хмельницького та Херсона
Дякуємо організаторам і спікерам за цікаву і корисну інформацію, за новий досвід сучасної колаборації