Кафедрою маркетингу Хмельницького національного університету в рамках співпраці з кафедрою маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, кафедрою менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та кафедрою транспортного менеджменту і логістики ДВНЗ Приазовського державного технічного університету було організовано I Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє», яка відбулася 24-25 жовтня 2024 року. Конференція відбувалася в змішаному форматі. На пленарному засіданні конференції було понад 150 учасників.
Сайт конференції – https://mcon.hneu.edu.ua/uk/




З вітальним словом до присутніх звернулися:

Проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності Харківського національного економічного університету доктор економічних наук, професор Шталь Тетяна Валеріївна.

Проректор з науково-педагогічної роботи Хмельницького національного університету кандидат економічних наук, доцент Лопатовський Віктор Григорович.

В.о. директора інституту економіки і менеджменту Приазовського державного технічного університету доктор економічних наук, професор Колосок Валерія Михайлівна.

Доктор економічних наук, проф. кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Благун Іван Іванович.
Модерував конференцію здобувач третього (освітньо-наукового) РВО спеціальності Маркетинг, викладач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету Артем Михайлов.


Основною метою конференції стало обговорення сучасних стратегій маркетингових комунікацій та управлінських підходів, що сприяють ефективному просуванню креативних продуктів і послуг, адаптації бізнес-моделей до нових ринкових реалій, а також формуванню конкурентних переваг у цифрову епоху.
Напрямки роботи конференції:
1.Креативні індустрії в епоху цифрових трансформацій.
2.Менеджмент і логістика: сучасні підходи та виклики.
3.Маркетингові стратегії в економічному розвитку та підприємництві.
4.Циркулярна економіка: сталий розвиток через інновації та креативність.
На конференцію матеріали своїх досліджень надали представники українських та іноземних ЗВО:
Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця;
Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника;
Хмельницький національний університет;
ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»;
Інститут міжкультурних і регіональних досліджень Копенгагенського університету (Данія);
Варшавський економічний університет SGH (Польща);
Зеленогурський університет (Польща);
Університет Антверпена (Бельгія);
Університет Амасії (Туреччина);
Білоцерківський національний аграрний університет;
Державний біотехнологічний університет;
Державний торговельно-економічний університет;
Державний університет «Житомирська політехніка»;
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій;
Державний університет інфраструктури та технологій;
Державний торговельно-економічний університет;
Кременчуцький національний університет ім. М. Остроградського;
Луцький національний технічний університет;
Маріупольський політехнічний фаховий коледж ДВНЗ «ПДТУ»;
Національний університет біоресурсів і природокористування України;
Полтавський університет економіки і торгівлі;
Таврійський державний агротехнологічний університет ім. Д. Моторного;
Харківський національний педагогічний університет;
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;
Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ.
Спікерами були:
Саміран Сур – Assistant Professor Department of Management and Business Administration, Aliah University, Kolkata (Індія) «Future of NLP( Natural Language Processing) in Marketing».


Марія Пархоменко – доцент кафедри нової та новітньої історії з фокусом на історію Східної Європи Університет Фрідріх-Александр Ерланген-Нюрнберг Німеччина) «(Не)видимі. Примусові робітники з України в Ерлангені: досвід виставкового проєкту».


Володимир Гайдар – директор Палацу Потоцьких «Простір Інноваційних Креацій «Палац» (Україна) «Сталий розвиток через залучення креативних індустрій для ревіталізації об’єктів культурної спадщини».


Оксана Голубовська – PPC Group Head «OM OMD Group» «Діджитал маркетинг та як ефективно використовувати його можливості у сучасних умовах».


Оксана Дідик – науковий асистент Інституту кроскультурної комунікації та регіонознавства Копенгагенкого університету (ToRS) «Перспективи особистого брендування політичних діячів в автократичних політичних системах Середнього Сходу».


Яна Бойцова – головна координаторка розробки Стратегії культурного розвитку Одеси, співзасновниця ГО Піксельовані Реальності «Стратегія культурного розвитку Одеси».


Андрій Жумела. Android Developer в компанії stfalcon. «Штучний інтелект і персоналізація маркетингу: новий вимір взаємодії з клієнтами».


Зі словами подяки спікерам та учасникам та з чітким сформованим вектором подальшої співпраці до присутніх звернулися:

Гриневич Людмила Володимирівна, д.е.н., проф. завідувач кафедри маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця.

Закрижевська Ірина Василівна, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету.

Благун Іван Іванович, д.е.н., проф. кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Учасники мали змогу подати до друку наукові статті та тези у рамках конференції.