🌐Кафедрою маркетингу Хмельницького національного університету в рамках співпраці з кафедрою маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, кафедрою менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та кафедрою транспортного менеджменту і логістики ДВНЗ Приазовського державного технічного університету було організовано I Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє», яка відбулася 24-25 жовтня 2024 року. Конференція відбувалася в змішаному форматі. На пленарному засіданні конференції було понад 150 учасників.
🟡Сайт конференції – https://mcon.hneu.edu.ua/uk/
📌З вітальним словом до присутніх звернулися:
🔹Проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності Харківського національного економічного університету доктор економічних наук, професор Шталь Тетяна Валеріївна.
🔹Проректор з науково-педагогічної роботи Хмельницького національного університету кандидат економічних наук, доцент Лопатовський Віктор Григорович.
🔹В.о. директора інституту економіки і менеджменту Приазовського державного технічного університету доктор економічних наук, професор Колосок Валерія Михайлівна.
🔹Доктор економічних наук, проф. кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Благун Іван Іванович.
🔘Модерував конференцію здобувач третього (освітньо-наукового) РВО спеціальності Маркетинг, викладач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету Артем Михайлов.
💼 Основною метою конференції стало обговорення сучасних стратегій маркетингових комунікацій та управлінських підходів, що сприяють ефективному просуванню креативних продуктів і послуг, адаптації бізнес-моделей до нових ринкових реалій, а також формуванню конкурентних переваг у цифрову епоху.
✔️Напрямки роботи конференції:
1.Креативні індустрії в епоху цифрових трансформацій.
2.Менеджмент і логістика: сучасні підходи та виклики.
3.Маркетингові стратегії в економічному розвитку та підприємництві.
4.Циркулярна економіка: сталий розвиток через інновації та креативність.
✔️На конференцію матеріали своїх досліджень надали представники українських та іноземних ЗВО:
▫️Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця;
▫️Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника;
▫️Хмельницький національний університет;
▫️ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»;
▫️Інститут міжкультурних і регіональних досліджень Копенгагенського університету (Данія);
▫️Варшавський економічний університет SGH (Польща);
▫️Зеленогурський університет (Польща);
▫️Університет Антверпена (Бельгія);
▫️Університет Амасії (Туреччина);
▫️Білоцерківський національний аграрний університет;
▫️Державний біотехнологічний університет;
▫️Державний торговельно-економічний університет;
▫️Державний університет «Житомирська політехніка»;
▫️Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій;
▫️Державний університет інфраструктури та технологій;
▫️Державний торговельно-економічний університет;
▫️Кременчуцький національний університет ім. М. Остроградського;
▫️Луцький національний технічний університет;
▫️Маріупольський політехнічний фаховий коледж ДВНЗ «ПДТУ»;
▫️Національний університет біоресурсів і природокористування України;
▫️Полтавський університет економіки і торгівлі;
▫️Таврійський державний агротехнологічний університет ім. Д. Моторного;
▫️Харківський національний педагогічний університет;
▫️Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;
▫️Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ.
✔️Спікерами були:
🔹Саміран Сур – Assistant Professor Department of Management and Business Administration, Aliah University, Kolkata (Індія) «Future of NLP( Natural Language Processing) in Marketing».
🔹Марія Пархоменко – доцент кафедри нової та новітньої історії з фокусом на історію Східної Європи Університет Фрідріх-Александр Ерланген-Нюрнберг Німеччина) «(Не)видимі. Примусові робітники з України в Ерлангені: досвід виставкового проєкту».
🔹Володимир Гайдар – директор Палацу Потоцьких «Простір Інноваційних Креацій «Палац» (Україна) «Сталий розвиток через залучення креативних індустрій для ревіталізації об’єктів культурної спадщини».
🔹Оксана Голубовська – PPC Group Head «OM OMD Group» «Діджитал маркетинг та як ефективно використовувати його можливості у сучасних умовах».
🔹Оксана Дідик – науковий асистент Інституту кроскультурної комунікації та регіонознавства Копенгагенкого університету (ToRS) «Перспективи особистого брендування політичних діячів в автократичних політичних системах Середнього Сходу».
🔹Яна Бойцова – головна координаторка розробки Стратегії культурного розвитку Одеси, співзасновниця ГО Піксельовані Реальності «Стратегія культурного розвитку Одеси».
🔹Андрій Жумела. Android Developer в компанії stfalcon. «Штучний інтелект і персоналізація маркетингу: новий вимір взаємодії з клієнтами».
🟣Зі словами подяки спікерам та учасникам та з чітким сформованим вектором подальшої співпраці до присутніх звернулися:
🔹Гриневич Людмила Володимирівна, д.е.н., проф. завідувач кафедри маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця.
🔹Закрижевська Ірина Василівна, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету.
🔹Благун Іван Іванович, д.е.н., проф. кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
🟠Учасники мали змогу подати до друку наукові статті та тези у рамках конференції.