Підведення підсумків та нагородження учасників Х Регіонального он-лайн конкурсу студентських рекламних проєктів

З нагоди 60-ти річчя ХМЕЛЬНИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ кафедра маркетингу спільно з брендом натуральної косметики ТМ «HILLARY» організувала та провела Регіональний он-лайн конкурс студентських рекламних проєктів.

2 листопада 2022 року у залі засідань Вченої ради відбулось підведення підсумків та нагородження учасників Конкурсу.

У Конкурсі прийняли участь студенти різних спеціальностей Хмельницького національного університету та Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука.

Оцінювання надісланих на Конкурс робіт відбувалось колективом кафедри та стейкхолдерами: 

  • Вадимом Пилипчуком, директором з маркетингу Hillary Cosmetics 
  • Наталією Буднецькою, директором магазину «moknemIn» ТОВ «LITMA» 

У номінації соціально-патріотичної реклами перемогу здобула робота, виконана студентками четвертого курсу освітніх програм Маркетинг Іванною Караульною та Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика Олесею Муравською (наук. керівник доц. Зінаїда Андрушкевич).

У номінації комерційної реклами перемогу здобула робота, виконана студенткою другу курсу освітньої програми маркетинг Ангеліною Олексин (наук. керівник проф. Анатолій Тельнов). 

Друге місце було присуджено роботі студентки першого курсу магістратури освітньої програми дизайн Олександрі Джерелейко (наук. керівник доц. Віталій Карпенко).

Третє місце зайняла робота студента третього курсу освітньої програми маркетинг Ярослава Грушецького (наук. керівник доц. Зінаїда Андрушкевич).

Найбільше робіт було подано у номінацію генерального спонсора: створення креативного банер/відео/анімації та історії для публікації у інстаграм/фейсбук на продукцію компанії.

Перемогу в даній номінації здобули студентки першого курсу магістратури освітньої програми дизайн Олександра Джерелейко та Яна Пазнік (наук. керівник доц. Віталій Карпенко).

Друге місце зайняла робота студентки третього курсу освітньої програми економіка і аналітика бізнесу Галини Камінської (наук. керівник доц. Руслан Бойко).

Відео 2

Третє місце між собою поділили: 

робота студентки другого курсу освітньої програми маркетинг Ангеліни Олексин (наук. керівник доц. Світлана Решміділова) 

та робота студентки першого курсу освітньої програми маркетинг Олександри Джуглій (наук. керівник доц. Ірина Закрижевська).

Також в межах Конкурсу були відмічені:

робота студентки першого курсу освітньої програми маркетинг Олени Козачок (наук. керівник доц. Світлана Решміділова) – «За креативність та сміливість»

та робота студентки першого курсу освітньої програми маркетинг Катерини Ситар (наук. керівник доц. Ірина Закрижевська) – «За оригінальність».

Переможці та призери конкурси отримали дипломи переможців та цінні подарунки від бренда «HILLARY» та ТОВ «LITMA».

Всім учасникам Конкурсу були вручені іменні сертифікати.

Студентський та викладацький колектив кафедри маркетингу щиро вдячні Вадиму Пилипчуку та Наталії Буднецькій за допомогу в організації Конкурсу!