🟣Дмитро Замялий, здобувач третього РВО спеціальності 075 «Маркетинг» в рамках проходження педагогічної практики 22 жовтня 2024 року провів лекцію для студентів 1 курсу спеціальностей «Маркетинг» та «Економіка» ОП «Економіка і аналітика бізнесу».
🟡Аспірант нагадав історичні передумови виникнення та розвитку маркетингу, його важливість та доцільність в будь яких стартапах, системних компаніях, зазначивши, що правильний підготовлений та закладений фундамент є основою стійкості та процвітання будь якого проєкту.
🟢На лекції Дмитро торкнувся таких питань:
▫️висвітив важливість питань реалізації інструментів маркетингу у системі дистрибуції та виводу нових продуктів на ринок;
▫️навів приклади того, як зміна візуалізації обгортки та пакування давало приріст у 500%;
▫️поділився кейсом як перед запуском нового продукту було проведено маркетингові дослідження, досліджено думку покупців, враховано фактор ергономіки та зручності споживання продукту, запущено рекламу ще не існуючого продукту, в результаті результат перевищив очікування.
🟠Дмитро наголосив на важливості навчання та здобуття знань, так як вони є безкоштовними в порівнянні з приватними тренінговими компаніями, а також всі експерименти та дослідження будуть давати впевненість в подальшій роботі та проєктах.
🔴В ході лекції, поспілкувлися щодо можливих спільних проєктів під час практики, з подальшим працевлаштуванням студентів спеціальностей 075 Маркетинг та 051 Економіка.
📌Декілька студентів, запитували за доцільність реалізації їх ідей та планів, які в них зародилися раніше, але хотіли почути думку зі сторони, іншим вже було цікаво долучитися до реалізації одного з запропонованих маркетингових проєктів. Дехто зі студентів цікавився доцільністю реалізації їх ідей та планів, які в них зародилися раніше, але хотіли почути експертну думку. Іншим було цікаво долучитися до реалізації одного з запропонованих маркетингових проєктів.