Гостьова лекція «Статистика в рекламному кабінеті фейсбук – які є метрики і як на них впливати»

🔴В рамках освітніх компонент Інноваційний маркетинг (Тема 8 «Інноваційні технології цифрового маркетингу») та Маркетингова аналітика (Тема 6 «Аналіз даних рекламних кампаній») 19 листопада 2024 року на 3-й парі відбулась гостьова лекція Іллі Хруста – таргетолога, здобувача-магістра спеціальності «Маркетинг», який працює з рекламою Фейсбук з 2018 року з бюджетами >100 000$/місяць на ринку США.

🔺Тема лекції: «Статистика в рекламному кабінеті фейсбук – які є метрики і як на них впливати».


🟠Під час лекції Ілля розкрив ключові питання роботи в рекламному кабінеті фейсбук:

🔹Особливості вибору цілей рекламної кампанії.

🔹Конверсійних і неконверсійних метриках.

🔹Особливості перегляду статистики.

🔹Особливості впливу на метрики.

🔹Особливості налаштування фіксації кожного кроку клієнта в аналітиці.

🔹Особливості тестування посадкових сторінок та форматів тощо.


🟡Ілля наситив лекцію прикладами безпосередньо із рекламного кабінета фейсбук, що давало змогу одразу зрозуміти яким чином застосувати почутий теоретичний матеріал.


🙋Слухачі активно долучилися до дискусії, демонструючи високий рівень зацікавленості та обізнаності у темі. Вони ставили різноманітні запитання, що стосувалися як ключових аспектів обговорюваної проблематики, так і її практичного застосування, зокрема, Володимир Данілов, магістр групи МРм-24-1, Тарас Жук, студент 4 курсу групи МР-21-1. Учасники уточнювали деталі, пропонували альтернативні підходи або ділилися власним досвідом. Така активність сприяла розширенню перспектив дискусії, поглибленню її змісту та створенню атмосфери живого обміну думками.



📌Практика проведення гостьових лекцій є надзвичайно корисною, оскільки вона дозволяє збагачувати навчальний процес, надаючи слухачам можливість отримати цінний досвід від експертів з різних галузей. Будемо й надалі продовжувати цю практику, оскільки вона сприяє розвитку критичного мислення, обміну ідеями та забезпечує більш глибоке розуміння теми.