Гостьова лекція «Формування та підтримка лояльності до бренду»

Співпраця зі стекхолдерами та роботодавцями

Гостьова лекція «Формування та підтримка лояльності до бренду»

Лектор: Наталія Буднецька, директор магазину «moknemIn» ТОВ «LITMA»

Продовжуємо залучати до викладання освітніх компонент магістерської підготовки професіоналів-практиків. У межах співпраці із стейкхолдерами, 20 жовтня 2022 року, кафедрою маркетингу Хмельницького національного університету було організовано гостьову лекцію, спікером на якій виступила Наталія Буднецька, директор магазину «moknemIn» ТОВ «LITMA». Слухачами лекції були студенти магістерської та бакалаврської ОПП спеціальності 075 «Маркетинг», а також викладачі кафедри.

Взуттєва фабрика «LITMA» працює більше двадцяти років на ринку і є провідним виробником взуття в Україні. На ТОВ «LITMA» виготовляють чоловіче, жіноче, дитяче взуття з безпечних матеріалів; взуття, яке відповідає нормам сертифікації. 

Зі слів пані Наталії, шлях був тернистим, не одразу досягнули очікуваних результатів, проте ТОВ «LITMA» зайняла бажану нішу на ринку взуття України. Лояльність споживачів до бренду сформовано завдяки сучасному обладнанню, високій якості продукції, помірним цінам, особливому ставленню до клієнтів. Саме формуванню та підтримці лояльності до бренду було присвячено левову частину сьогоднішньої лекції.

Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» виявили глибоку зацікавленість до проведеного заходу, про що свідчить велика кількість запитань, які було спрямовано до лекторки. По завершенню зустрічі, одна із студенток запропонувала свою допомогу у розробці таргетованої реклами, що вказує на те, що зустріч була ефективною для обох сторін.

Студентський та викладацький колектив кафедри маркетингу щиро вдячний Буднецькій Наталії, а також керівництву ТОВ «LITMA» за змістовну лекцію та сподівається на плідну співпрацю в майбутньому.