Чому маркетинг? Бо це виклик, який я прийняла!

Привіт!

Мене звати Аліна, мені 18  і я

маркетолог до кінчиків пальців.


Коли я ще навчалася у школі й казала, що хочу стати маркетологом, мене питали: «А навіщо? Це ж несерйозно!  Але я знала, що це моє, адже «топлю» за адреналін, креатив, рух.  Я завжди обожнювала створювати щось нове, допомагати людям визначитися з вибором і помічати те, що інші ігнорують. 

А що таке маркетинг, як не вміння розпізнати потреби людей і запропонувати їм те, що зробить їх щасливими? 

У моїх фантазіях я бачила себе в мегаполісі: висотки, бізнес-центри, великі рекламні агентства.

А потім… сюрприз!

Я стала студенткою Хмельницького національного університету


Шок? Так! Перші думки: 

«А де мій величезний Дніпро?»

 «Чому тут так мало людей і всі, як кажуть, один одного знають?»

«Де моє метро?!»

Але потім я зрозуміла: маркетолог знайде можливості скрізь! В порівнянні з Дніпром, Хмельницький – маленьке місто, де, як мені спочатку здавалося, є більше ринків, ніж супермаркетів. І знаєте що? Це було одне з найкращих рішень у моєму житті. Саме у Хмельницькому я вчуся просувати бізнес та будувати кар’єру.

Моє бачення – це не просто чекати можливості, а створювати їх. 

До кінця першого курсу я зрозуміла, що гроші самі в кишеню не прийдуть. А просити в батьків? Ні, це не мій варіант. Хотіла працювати, але в 17 років знайти нормальну роботу було ще тим випробуванням. Я змінила п’ять (!) робіт, бо завжди щось не влаштовувало. 


Я зрозуміла: я вимоглива. І це не мінус, а моя суперсила. А тепер уявіть: мені 18, я подаю документи на мою першу офіційну роботу ˗ консультантом. Хвилювання? Так! Надія, що візьмуть? Сто відсотків! І я її отримала. Але знаєте, що стало найбільшим відкриттям? Кожен клієнт ˗ це окремий челендж.


Я думала, що всі хочуть, щоб їм допомагали. Ага, зараз!

Але я не з тих, хто здається!

Моя порада майбутнім маркетологам: якщо тобі кажуть, «маркетинг ˗ це несерйозно!», забий і роби своє. Буде важко, будуть сумніви, але головне ˗ не здаватися.



А тепер трохи робочих моментів.


Шукати підхід до кожного ˗ ось що важливо у маркетингу.

Хтось хоче швидко прийняти рішення, а хтось вагається, бо боїться зробити помилку. І твоя задача ˗ не просто «продати», а зрозуміти, допомогти, вирішити проблему.


УВАГА!!!!!🔥 

Готові прийняти виклик? та допомогти продати цей пилосос Bosch!

⚠️ ВАЖЛИВО: Не озвучуйте скрипт від імені пилосос. «Купи мене, бо я страждаю» – це не наша стратегія. 😉 

Найкращий скрипт  отримає визнання та додатковий бонус!  

Якщо ти третьокурсник – то  і додатковий бал на іспиті з дисципліни «Практика та технологія продажів».

Слідкуйте за динамікою продажів цього пилосос після публікації відео

https://comfy.ua/ua/pylesos-ruchnoj-dlja-doma-bosch-bcs71hyg2.html

Часу обмаль!  Приєднуйтесь до квесту та станьте справжнім майстром продажів!

🚀Пишіть в дірект в інстаграм.