«Битва брендів» – змагання серед маркетологів

📌29 травня, в межах відзначення Міжнародного дня маркетингу, який з 2023 року відмічається 27 травня, відбулися змагання «Битва брендів» серед студентів 1 курсу спеціальності Маркетинг.

✔️Завідувач кафедри маркетингу, Ірина Закрижевська зазначила, що «Битва брендів» – це не просто змагання, а демонстрація сили креативу, ораторського мистецтва та інноваційного стратегічного мислення здобувачів.

✔️Члени журі:

🔹 Віталій Карпенко, декан факультету економіки і управління Хмельницького національного університету;

🔸 Анжеліка Слободянюк, Digital-маркетолог, smm-стратегиня, викладач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету;

🔹 Костянтин Левицький, регіональний представник lifecell;

🔸 Наталія Шальверчук, фахівець з персоналу магазинів Сільпо.


🔘 Бренд – не просто продавець продуктів або послуг.

🔘 Бренд – це історія, емоція, стиль життя.

🔘 Успіх бренду – це завжди результат спільної роботи талановитих і натхненних людей.

✔️ Процес підготовки до змагань виглядав так (відеоролик знято під керівництвом Анжеліки Слободянюк).


Тисніть 👆, щоб проглянути відео

🔸Кожна команда, яка приймала участь в змаганнях, представляла бренд, який змінив правила гри і став прикладом успіху в сучасному світі.

🔸Загалом було сформовано 6 команд.


Монобанк
ПриватБанк
Київстар
lifecell 
Сільпо
АТБ

✔️ Усі команди сформували презентації, відтворили візуалізацію брендів, які вони представляли.

Тисніть 👆 для перегляду презентації команди Монобанк

Тисніть 👆 для перегляду презентації команди ПриватБанк

Тисніть 👆 для перегляду презентації команди Київстар


Тисніть 👆 для перегляду презентації команди lifecell 


Тисніть 👆 для перегляду презентації команди Сільпо 


Тисніть 👆 для перегляду презентації команди АТБ 


📌Після презентацій усіх команд та наради журі, було оголошено результати змагань.

📌Диплом 1 ступеня – команда Монобанк.

📌Диплом 2 ступеня – команда Київстар.

📌Диплом 3 ступеня – команда АТБ.

📌Переможці в номінації «Оригінальність» – команда ПриватБанк.

📌Переможці в номінації «Артистичність» – команда Сільпо.

📌Переможці в номінації «Глядацькі симпатії» – команда lifecell.

✔️ Підводячи підсумки, декан ФЕУ, Віталій Карпенко зазначив, що через такі заходи відбувається навчання здобувачів, що є надзвичайно корисним для їх професійного майбутнього.

Щира подяка усім, хто долучився до організації заходу!