✔️7 березня 2024 року о 17.00 на платформі zoom відбулося розширене засідання стейкхолдерів за результатами публічного обговорення проєктів ОПП/ОНП Маркетинг 2024 року.
📌На засіданні були присутні близько 30 осіб, серед яких представники різних груп стейкхолдерів.
📖Представники академічної спільноти:
▫️Проректор Хмельницького національного університету к.е.н., доцент Віктор Лопатовський;
▫️Проректор з навчальної роботи Університету економіки і підприємництва, к.е.н., доцент Віталій Нянько;
▫️Декан факультету економіки і управління Хмельницького національного університету, к.е.н., доцент Віталій Карпенко;
▫️Завідувач кафедри маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, д.е.н., професор Людмила Гриневич;
▫️Професор кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, д.е.н., професор Іван Благун;
▫️Професор кафедри маркетингу Луцького національного технічного університету, д.е.н., професор Олег Кузьмак.
👩🏫Гаранти:
▫️Гарант ОПП Маркетинг першого (бакалаврського) РВО, к.е.н., доцент кафедри маркетингу ХНУ Зінаїда Андрушкевич;
▫️Гарант ОПП Маркетинг другого (магістерського) РВО, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу ХНУ Ірина Закрижевська;
▫️Гарант ОНП Маркетинг третього (освітньо-наукового) РВО, д.е.н., професор кафедри маркетингу ХНУ Анатолій Тельнов.
✔️Гаранти І. Закрижевська та А. Тельнов представили зміни за результатами публічного обговорення ОПП/ОНП, а саме:
▫️ОПП Маркетинг другого РВО: зміни в профілі ОПП; формування унікальних ФК, ПРН; зміни у підході до формулювання ОК, введення нових вибіркових ОК: Управління маркетинговими інтернет-проєктами, Управління продажами.
▫️ОНП Маркетинг третього РВО: зміни в профілі ОНП, перенесення педагогічної практики в розділ “спеціальна підготовка”.
✔️Гарант З. Андрушкевич обґрунтувала введення нових вибіркових ОК: Маркетинг кар’єри, Маркетинг відносин, Маркетинг у ритейлі, Бенчмаркінг, Комп’ютерна графіка в рекламі, Основи роботи в програмі Adobe Photoshop.
📌НПП кафедри маркетингу Хмельницького національного універистету:
▫️Доцент кафедри маркетингу, к.е.н., доцент Світлана Решміділова;
▫️Доцент кафедри маркетингу, к.е.н., доцент Руслан Бойко;
▫️Доцент кафедри маркетингу, к.е.н., доцент Валентина Бобровник;
▫️Доцент кафедри маркетингу, к.е.н., доцент Валентина Літинська.
👩💻Представники бізнесу та професіонали практики:
▫️Президент Хмельницької торгово-промислової палати Наталія Бєлякова;
▫️Засновниця та СЕО маркетингової агенції TheKasta Алла Бевза;
▫️Digital-маркетолог, SMM-стратегиня, викладач-стажист кафедри маркетингу ХНУ Анжеліка ▫️Слободянюк;
▫️Директор ТОВ “Хіларі Косметік” Вадим Пилипчук;
▫️Провідний фахівець з методів розширення ринку мережі Сільпо Юлія Андрушко;
▫️Технічний директор ТОВ СТФАЛКОН Олександр Зозуля;
▫️Директор ТОВ «Дрім-Світ» Юрій Кравчук;
▫️Директор ТОВ «Смарт Логістик дистрибюшн» Дмитро Замялий;
▫️Директор ПП «Ексклюзив Плюс» Сергій Кізенко;
▫️Менеджер з маркетингу ТДВ «Хмельницькзалізобетон» Юлія Жугда;
▫️Завідувач Хмельницького відділення ПрАТ СК «Уніка» Віктор Кулик.
✔️Стейхолдери підкреслили:
▫️високий професійний рівень усіх освітніх програм, за якими здійснюється підготовка фахівців на кафедрі;
▫️відчутне врахування потреб ринку, вимог представників бізнесу, пропозицій студентів;
▫️постійне вдосконалення освітнього процесу;
▫️бажання подальшої співпраці.
👩🎓Здобувачі вищої освіти:
▫️Валерія Коваль, 2 курс, перший РВО;
▫️Юлія Олексюк, 2 курс, перший РВО;
▫️Крістіна Шайда, 2 курс, перший РВО;
▫️Юлія Романюк, 3 курс, перший РВО;
▫️Андрій Петришин, 1 курс, другий РВО;
▫️Олексій Корольов, 1 курс, другий РВО;
▫️Артем Михайлов, 2 курс, третій РВО.
🎯Декан ФЕУ Віталій Карпенко та завідувач кафедри маркетингу Ірина Закрижевська подякували усім присутнім за дотичність до удосконалення ОПП/ОНП Маркетинг, за якими здійснюється підготовка конкурентоспроможних фахівців на кафедрі маркетингу Хмельницького національного універистету.