Маркетингова весна триває!
Знову Харків!
21 травня 2021 року на базі ХНЕУ ім. С. Кузнеця відбулася панельна дискусія
Технології вдосконалюють світ
підсумковий івент проєкту Digital Vesna, в рамках Kuznets Business Day.
У заході взяли участь понад 60 учасників:
Студенти та викладачі ХНЕУ ім. С. Кузнеця та університетів України.
#УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХНУ
Представники ІТ-компаній, маркетингових, брендингові агенцій та студій.
В процесі дискусії обговорювалися питання:
- Тренди 2021
- Створення “Школи менторства та інновацій Alumni”
- Кейси
- Онлайн vs Офлайн
- Кар’єрна мапа у діджитал-сфері
Хедлайнери:
Юлія Котельникова, старший викладач ХНЕУ ім. С. Кузнеця: «ТОП soft skills в постпандемічному світі»
Микола Ханко, CMO Promodo: «Можливості у digital»
Валентина Кузьмич, Head Promodo Academy: «Карта професій у digital»
Світлана Ковальчук, Віцепрезидент ГО УАМ, завідувачка кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ “Школа менторства та інновацій Alumni”
Тетяна Гречихіна, директор з маркетингу та продажів SHM software: «Розробка і впровадження POS-систем»
Дмитро Кукуруза, CEO «Турум-бурум»: «Як розвивати бізнес у світі цифрових технологій»
Дмитро Грицький, директор креативного агентства Boomerang: «Що бізнес очікує від університету»
Катерина Ларіна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, логістики та інновацій ХНЕУ ім. С. Кузнеця: «Сучасні тренди та стратегії просування брендів в соціальних медіа»
✅Навчаємося самі – навчаємо студентів – формуємо фахову бізнес-еліту✅