📌В межах вивчення дисципліни «Менеджмент он-лайн продаж» та задля формування навиків soft-skills, студенти групи МРм-22-1: Вікторія Ванат, Дмитро Буньо, Віталій Жигальський під керівництвом старшого викладача, к.е.н. Оксани Голубовської, розробили стратегію он-лайн просування кафедри маркетингу Хмельницького національного університету.
Визначили цільову аудиторію, больові точки та конкурентів.
Визначили конкурентні переваги.
❗️Як відомо, без досліджень не може бути ефективної стратегії.
Ми працюємо над:
🔹корисним контентом професійної спрямованості, щоб продемонструвати свою експертизу;
🔸розважальним контентом, щоб продемонструвати свою креативність та відмінність.
🔍Слідкуйте за нами в соціальних мережах!