Зустріч в рамках академічної мобільності студентів

В рамках програми студентської академічної  мобільності студенти #КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництва мали можливість взяти участь у спільному заході, організованому нашими колегами з Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу!
Головним ініціатором виступила завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ –
Ірина Перевозова
Нижче наведемо враження та відгуки наших студентів від заходу в якому вони прийняли активну участь:
“Я стала учасником онлайн зустрічі «Відкриття та розвиток власної справи».
Тема семінару актуальна в Україні, особливо в наш час, коли багато українців хочуть організувати свій бізнес. Аудитори цікаво, доступно розкрили тему.
Спікери звернули увагу слухачів  на ключові моменти в організації реєстрації бізнесу, вказали на ризики. Акцентували увагу на тому, що для успішного бізнесу підприємець повинен мати фінанси, ідею, стратегію бізнесу. А ще – чітко відповісти собі на 2 запитання:
Чим саме я займаюсь?
Чим моя пропозиція цікава для клієнтів?
Також потрібно вивчити ринок, здійснювати діагностику зовнішнього середовища, обрати систему опадаткування, слідкувати за попитом.
 Доречними були поради: «Сім сил до змін», мотиваційна історія,ключові принципи для продуктивності та успішності бізнесу, поради формування іміджу.
Бізнес як кубик-рубик: правильно організуєш, ризикуєш- маєш дохід”, – так відреагувала на зустріч студентка першого курсу ОП Маркетинг Дячук Тетяна
Тема зустрічі є надзвичайно актуальною, про що свідчить кількість бажаючих взяти в ній участь!
Тези зустрічі:
Форми ведення бізнесу
Поєднання навчання в університеті і ведення бізнесу
Сучасний бізнес – “кубік-рубік”, де потрібно зібрати усі елементи, які б працювали на ринку.
Орієнтація бізнесу на потреби клієнта.
Сучасна технологія: менеджмент-маркетинг.
Найкращий товар – ідеї.
Реєстрація бізнесу – ідея, фінанси, стратегія.
Послуги аудиторської компанії.
Запорука успіху – мислити як споживач.
Спікерами виступили: Андрій Устенко,Наталія Зікрата, Сергій Побігун, Аліна Михайлова, Оксана Малинка, Надія Даляк
Сподіваємося на продовження вже на наших заходах
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництва
Бізнес і сучасність
Я студентка першого курсу Хмельницького Національного Університету кафедри Маркетингу та торгівельного підприємства. Давно мріяла створити онлайн магазин з продажів жіночих аксесуарів і спікери сьогоднішнього онлайн семінару «Відкриття та розвиток власної справи» дали поштовх до організації власної справи.   . Тема семінару актуальна в Україні, особливо в наш час, коли багато українців хочуть організувати свій бізнес. Радує те, що слухачами семінару була молодь,студенти Хмельницького, Івано-Франківського,Херсонського та Чернігівського університетів. Аудитори цікаво, доступно розкрили тему, звернули увагу слухачів  на ключові моменти в організації реєстрації бізнесу, вказали на ризики. Акцентували увагу на тому, шо для успішного бізнесу підприємець повинен мати фінанси, ідею, стратегію бізнесу.  Чітко відповісти собі на 2 запитання: Чим саме я займаюсь? Чим моя пропозиція цікава для клієнтів? Також потрібно вивчити ринок, здійснити діагностику зовнішнього середовища, обрати систему опадаткування, слідкувати за попитом. Доречними були поради « Сім сил до змін», мотиваційна історія,ключові принципи для продуктивності та успішності бізнесу, поради формування іміджу та налаштування таргету. Я зробила висновок,що бізнес як кубик-рубик: правильно організуєш, ризикуєш- маєш дохід.
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництва
Навчаємося самі – навчаємо студентів
« ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ КОЛИ РОЗВИВАЄТЕСЬ У СФЕРІ БІЗНЕСУ»
Спікери: Наталія Зікрата, Аліна Михайлова, Ірина Перевозова, Андрій Устенко, Сергій Побігун, Надія Даляк, Оксана Малинка.
Що цікавого ми дізнались:
піраміда цінностей ведення бізнесу:
3)технології
2)інформаційний ринок
1)ідея
•Податкова завжди йде на зустріч реєстрування бізнесу
•Є ризик обрати не ту податкову систему і переплачувати податки
•Ми почули мотиваційну історію Джоша Нава про 365 ложок
•Кожен, хто починає бізнес має задати собі два запитання:
  -чим я займаюсь?
   -чим моя пропозиція цікава для клієнтів?
•Важливо розуміти свого клієнта! «ЕМПАТІЯ»
 «дерево комунікації»
•стовбур•( стратегія і тактика)
•коріння•( ідея+мета та завдання)
•листя•( конкретні комунікації, PR, стимулювання збуту)
•гілки•( сутність комунікацій)
•грунт•( хто ми? хто вони? що пропонується? які умови діяльності?)
 • 80% знань знадобиться у 20% випадків
   20% знань знадобиться у 80% випадків
«Знання – головний інструмент управління»,- Білл Гейтс
Студентка Хмельницького Національного університету, спеціальність: маркетинг,
група МР 20-1, Галієва Ріната
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництваХмельницькогоНаціональногоУніверситету
Навчаємось самі – Навчаємо студентів.
Що потрібно знати коли розвиваєшся у сфері бізнесу. Розглядалися питання які знадобляться всім хто засновує власний бізнес.
 На конференції розглядали питання про створення бізнесу, податки, та інші тонкості цієї теми, також розповідали про стартап за 100$, тобто як робити бізнес на невмінні доводити справи до кінця, по іншому – сила дерев’яної ложки. Розповідали про основи бізнесу, принципи які допоможуть забезпечити продуктивність і успішність бізнесу. Також говорили про портрет українського споживача.
 Студентка 1-го курсу Болюх Яна, група Мр-20-2
#КафедраМаркетингуТорговельногоПідприємництва

06.04.2016 о 16:00  «Івано-Франківський національний технічний університет нафти та газу» провів захід в режисі zoom-зустрічі  до якого долучились студенти багатьох університетів України і в тому числі і «Хмельницький національний університет» взяг участь у заході.

Назва заходу; «Відкриття та розвиток власної справи»

Головні питання вебінару:

1.Як почати власну справу?

2.Які перемоги і поразки можна очікувати в процесі?

3.Яку справу рентабельно починати в реаліях  України?

Студенти мали змоги дізнатися як відкрити власну справу,як стати бізнесменом,що для цього потрібно,які проблеми можуть чекати юних підприємців.Як швидще та економніше починати,куди звиртатись за допомогою.Вебінар був пресвячений підприємцям,але на ньому було висвітлено дуже багато різноманітних  питань,де кожен міг підчирпнути для себе важливу інформацію,для власного саморозвитку,та вдосконалення.

Мені як студенту Хмельницького національного університету який навчається на 1 курсі на  кафедрі #МаркетингуТорговельногоПідприємництва було дуже цікаво відвідати подібний захід та дізнатись як почати вести свій власний бізнес.Для себе почув дуже багато цікавої та корисної інформації,яку зможу використовувати в подальшому житті.

Навчаємось самі – Навчаємо студентів.